Gå til innhold

vil ikke bli gravid igjen hvis


LisaColli

Anbefalte innlegg

det er sånn her jævlig hormonell jeg skal bli!! sitter her og tuter og griner for ingenting, det stopper aldri, alt er galt, samtidlig som det ikke er noen grunn.. føles ut som er er i tusen biter, har mest lyst å grave et hull i hagen å bli der i 9 mnd!!!

 

har ikke akkurat noe forståelsesfull samboer heller, han gjør ikke ting noe bedre for å si det sånn!! *griiine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hormonelle kvinner er ikke lett å forstå seg på for gutta:-)

 

Du får trøste deg med at det går over, og at naturen har laget oss sånn - sikkert med en eller annen grunn.

 

*trøster*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips: ta ham med til legen eller jordmoren på neste kontroll. Snakk med ham/henne på forhånd, så den blivende pappaen kan bli involvert i samtalen. Legen min sa ting som at "slapp av, det er ikke henne, men hormonene. Du vil få henne tilbake igjen god som ny. Og hvis du synes hun er ille nå, så vær klar over at det skal bli mye, mye verre. Det er fordi kroppen hennes jobber døgnet rundt, og hun er sliten. Tenk på den jobben hun gjør for dere begge, og ta godt vare på henne!"

Nå var han en engel i utgangspunktet, men han syntes det var fint å bli involvert av legen. Svangerskap kan være vriene for menn å forstå.

Jeg tuta for alt i mitt første svangerskap, men alt ble bra! Helt fantastisk, faktisk. Humørsvingninger er helt normalt, og tenk på dette: svingninger betyr at det går begge veier. I morgen kan du være like langt oppe som du er nede nå. Graviditet for meg en en slags periodevis manisk depressivitet...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har det sånn jeg også. Er litt sånn små deppa og irriterer meg over alt. Hold på å begynne å grine her om dagen fordi naboguttene sa at junior ikke kunne leke der som de hold på på lekeplassen. he he...

Bruker å vise sambo ting som står i svangerskapsboken og i gravidbladene. Der står det ofte om hvordan mor har det i svangerskapet. Tving han til å les (ellers så...!!).

Kan trøste deg med at de 3 første mnd er absolutt verst.

Kan komme igjen litt på slutten, men slik som det er nå vil det ikke være hele tiden.

Trøsteklem fra enda en hormonell kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er godt å høre at det er flere enn meg! samboern sier han forstår, men jeg forstår det jo ikke selv engang.. !:P skal tvinge han med på neste legetime ja! da skal han få høre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...