Gå til innhold

Kopiert ett innlegg fra "bli gravid" siden om negative holdninger på enkelte her inne på 1. trimester!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skrev ett innlegg hvor jeg spurte om en ting ang. tegn osv. Men det jeg fikk til svar var ikke akkurat det jeg ønsket. Altså, hvorfor skal de som allerede bimmer- be oss "prøvere" om heller å ta en test istedet for å rådføre oss med de som bimmer...Jeg trodde alle her var her fordi de ønsker å både lese og skrive innlegg om graviditet og liknende...

Jeg blir så trist når mange er så negative- og i tillegg anonyme...

Hilsen triste meg:(

jeg og samboer lever i håp....

 

 

Sv: Flere som syns det er lite hyggelig med negative holdninger b.l.a på 1.tri? NYTT 18:42 21.05.2006

Men du... Hvis du lurer på om du er gravid ER det faktisk bedre å at enn test enn å spørre her inne. Uansett hvilket forum du spør på, tror jeg mange begynner å bli lei det spørsmålet på BiM.

Anonym

 

 

Sv: Flere som syns det er lite hyggelig med negative holdninger b.l.a på 1.tri? NYTT 18:54 21.05.2006

Synes du bare skal spørre jeg. Så kan de som vil svare. Ikke bry deg om skarpe svar. Lykke til :-)

kanskje4

 

 

Sv: Flere som syns det er lite hyggelig med negative holdninger b.l.a på 1.tri? NYTT 18:57 21.05.2006

Helt enig...De fleste har nok spørt samme spørsmål selv, så at de begynner å bli lei det sp på bim er no å ta litt i- er det ikke derfor vi har disse forumene da, spørre spørsmål og dele erfaringer!!!!!??????

Men når det er sagt, så er det mangen snille jenter som er flinke å svare oss prøvere også, takk til alle de vertfall!!!!

Tovvar

 

 

 

Sv: Flere som syns det er lite hyggelig med negative holdninger b.l.a på 1.tri? NYTT 18:59 21.05.2006

Takk for støtten deres:) ja jeg skjønner jo også at man kan bli lei det spørsmålet, men som sagt det er jo et forum:) og du har helt rett, det er VELDIG mange snille jenter her som er KJEMPESNILLE og svarer:)

jeg og samboer lever i håp....

[svar på dette innlegget]

Sv: Flere som syns det er lite hyggelig med negative holdninger b.l.a på 1.tri? NYTT 19:10 21.05.2006

Jeg er helt enig. Jeg spurte også om noe her tidligere og fikk svar tilbake at "jeg er så lei disse spørsmålene her inne som hører til på bli gravid"..... Jeg spør jo der inne siden de nettopp er blitt gravide og kanskje husker igjen ting....

'

Fikk svar fra andre som var veldig greie så det satt jeg veldig pris på. Hun som skrev at hun var lei spørsmålene var selvfølgelig anonym.... hihi... Det sier sitt da....

 

Uansett er jeg veldig fornøyd her inne. Alle er så positive og kommer med raske tilbakemeldinger som jeg setter veldig pris på.

 

Lykke til alle sammen:-))))

Wish

 

 

 

Sv: Flere som syns det er lite hyggelig med negative holdninger b.l.a på 1.tri? NYTT 19:11 21.05.2006

La oss bare holde sammen, så ordner alt seg:)

jeg og samboer lever i håp....

[svar på dette innlegget]

Sv: Flere som syns det er lite hyggelig med negative holdninger b.l.a på 1.tri? NYTT 19:16 21.05.2006

Det har jo vært etpar episoder, men i det store og hele synes jeg de fleste svarer bra. Noen må jo tydeligvis bare være nesevise....

 

Klems fra

 

m@ms

 

 

 

Sv: Flere som syns det er lite hyggelig med negative holdninger b.l.a på 1.tri? NYTT 19:21 21.05.2006

jeg synes dette her er så teit...jeg tror at nå de har blitt gravide og hoppet over på 1.trimester er de jo ikke de prøvere mer, og da skal de bare prate om erfaringer de gravide seg imellom..jeg også har fått noe teite svar der inne..men jeg synes at de heller burde være glade og hjelpe andre som var i den situasjonen de var i på denne siden..jeg synes det er så teit..blir litt irritert!!!

midlin

[svar på dette innlegget]

Sv: Flere som syns det er lite hyggelig med negative holdninger b.l.a på 1.tri? NYTT 19:26 21.05.2006

Så synd at du har fått sånne tilbakemeldinger..Får håpe du får flest positive da, for det er jo flest koselige jenter her inne på BIM. Skal svare deg på spørsmål hvis jeg vet, jeg :-)

Alba32

 

 

Sv: Flere som syns det er lite hyggelig med negative holdninger b.l.a på 1.tri? NYTT 19:31 21.05.2006

Jeg har jo allerede glemt hun ene negative der inne nå, for her inne blir jeg jo "bombardert" med positive meldinger:) Vil ikke bli gravid jeg...vil være her på siden for oss prøvere for bestandig:)For vi er ikke nesevise og "stolte":)hihi:)

Klem fra meg til alle dere.

(jeg bruker også alltid å svare de jeg kan og i de minste hyggelig, for man skal jo trossalt være mot andre som man selv vil at andre skal være mot seg)

jeg og samboer lever i håp....

 

 

 

Sv: Flere som syns det er lite hyggelig med negative holdninger b.l.a på 1.tri? NYTT 19:28 21.05.2006

Dessuten skjønner jeg ikke at de gidder å klikke seg inn på innlegget som omhandler å "bli gravid" når de har så negativ holdning til det. Hvis de irriterer seg så veldig over disse innleggene burde de ikke bruke kalorier på å åpne innlegget heller..

 

Det er rett og slett bare for å lage kvalm. La oss heve oss over det og svare hverandre vi som kan:-)))

 

Når det er sagt har jeg også fått mange gode svar og tilbakemeldinger på 1. trimester fra andre på forumet så det er jo kjekt da!!!

 

 

Wish

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg føler ikke at dette gjelder meg, siden hvis jeg svarer, er jeg positiv. men måtte bare poengtere at du som legger inn denne tråden her er også anonym.. selvfølgelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...