Gå til innhold

Dimoren????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo - her er jeg. Koselig at noen spør etter meg.

Jeg er mest inne og leser; skriver ikke så mye alltid.

Hvem er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg har kikket litt etter deg jeg også....Tenkte du snart var på vei inn til oss i 2 trimester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaien!! Etter mine beregninger tar jeg det store steget over til 2. trimester på onsdag. Det blir ganske ok.

Håper formen din er bra fremdeles, og at du ikke finner på noe mer "tull"!

Ellers har jeg nedtelling til ultralyd 3105 - det blir 50% skummelt og 50% kjekt.

Sitter på jobb nå; snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du snart er på vei inn til oss i 2.trimester. Det skal bli koselig å ha deg der:) Blir spennende å se hvordan det går på ul. Du får gi meg en oppdatering!

Jeg skal ha eksamen i spesialpedagogikk imorgen. Har vært fryktelig ukonsentrert og fått lest lite, men nå gleder jeg meg bare til å bli ferdig med hele greia.....

 

Ha det godt så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen... huff og huff... Er du i full jobb samtidig som du studerer, eller er du heltidsstudent? Imponert over strukturen og selvdisiplinen hos dere som klarer å kombinere studier med barn og familie!

Jeg syntes det var vanskelig nok å strukturere bare meg selv mht studier...

Jeg er sikker på at det går bra imorgen!

Gleder meg til jeg kommer over til dere.

Er alt bra med deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:) Jeg har hatt fri en dag i uken dette året. Hadde klart å jobbet fullt, men det hadde gått ut over barn og familieliv, og det var jeg så priviligert å sllippe:)

Jeg har ikke hatt noe særllig med blødninger siden sist...Slapper ikke helt av enda, men jeg regner med det går seg til etterhvert. Du da? Er alt bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det går ganske så bra. Jeg har i en periode vært sykmeldt 40%, og det har hjulpet utrolig på formen. Jeg hadde en "panikkultralyd" 15. mai, fordi jeg var sikker på at det ikke var noe liv lenger. Det var liv, og etter det har jeg igrunnen slappet ganske godt av. Magen vokser, og jeg er roligere.

Jobber du i skolen eller barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid godt å få sjekket. Blir litt tryggere når vi kan begynne å kjenne liv etterhvert:) Jeg er i uke 15 til onsdag. Er veldig spendt på om det snart begynner å "boble" inni der. Husker ikke når det begynte sist gang.

Er du fremdeles sykemeldt 40%? Hva er det du jobber med?

Jeg jobber i skolen med barn med spesielle behov, Utrolig givende og fantastisk jobb:)

I år har jeg jobbet med en med AD/HD og en med Downs syndrom. Gleder meg til hver dag på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være flott å glede seg til hver dag på jobb. Det er ikke alle som kan si det. Jeg er sm ut denne uken, men med "åpen retur" hos legen. Jeg var i en periode plaget med mye svimmelhet, men det er blitt mye bedre nå. Tror nok at det har noe med å gjøre at jeg har fått tatt det mer med ro. Det krever sitt å ha to andre barn å følge opp også. Det er ikke så gøy å alltid gå rundt å føle seg sliten, trøtt, utålmodig, sur osvosv. Nå føler jeg at jeg har mer overskudd til mer enn bare jobb. Jeg er mer "byråkrat/saksbehandler" typen. Jobber i en av våre etater, der hovedmålet er å få folk ut i/tilbake til jobb. Det er også en ganske ok jobb, men dessverre står ikke antall ansatte i stil med antall brukere. Med andre ord har man j.... mye å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det er hektisk å ha to små barn, være gravid og i fulltidsjobb. Tror det er helt nødvendig med noen "time out" av og til for å komme til hektene igjen.Godt at overskuddet er tilbake igjen:)

Jeg har vært sykemeldt i nesten 2 mnd nå. Først pga av kvalme, og nå pga blødningene. Merker at dagene blir lange når en bare går hjemme. Savner spesielt det sosiale ved jobben., andre voksne å prate med....

Huff, nei...nå sitter jeg her å skriver meg helt bort. Må egentlig forsøke å lese litt her igjen! Det er så koselig å "prate" med deg, så jeg glemmer meg helt bort:)

Snakkes snart igjen! Ha det godt så lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i morgen!! Her krysses fingre og tær, og jeg er sikker på at det kommer til å gå strålende.

Prates.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...