Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tar den om morgenen men mener å ha lest at det er bedre på kvelden. Hvorfor det? Jeg drikker så mye, og tisser derfor ofte, så jeg er redd for at det er for vannet ut på dagen til å kunne slå ut på testen. Eller vil det det uansett? Hva gjør dere?

Fortsetter under...

Jeg tar bare på ettermiddagen. Har opplevd å få negativ på morgenen og positiv på ettermiddagen. Normalt har vi EL på ettttermiddagen også, og LHG (?)hormonet er på det sterkeste ca 24 timer før (i gjennomsnitt), så det er kanskje derfor?

Dette vet jeg ikke selv, men refererer til det som jeg har lest og hørt her inne:-)

Har lest at man ikke skal drikke for mye væske når man skal ta den testen. Skal også helst gå 4 timer siden siste tissepause for å få best mulig resultat. Testen bør også tas på ettermiddagen om man har korte EL perioder. Ta gjerne en titt på slimet i livmoren for å se om det er "strekkbart EL slim" for å få en indikassjon når EL er igang så slipper man å ta så mange tester om man er usikker på om man har eggløsning. Lykke til med denne måneds prøving.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...