Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 ser ut til at jeg skal føde mitt barn alene. da ting ikke fungerte mellom meg og barnefar. ønsker ikke å ha han der etter forholdene. noen som har noen tips/erfaringer å dele med meg?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 hei! jeg vil absolutt anbefale deg å ta med deg noen andre, det er liksom en trøst og trygghet i å ha noen å holde i hånda. Hadde ikke jeg hatt samboer med ville jeg tatt med meg min beste venninne! Kanskje du kan ta med deg moren din f.eks?? Det går nok greit alene også, men av erfaring hadde jeg villet ha noen der ja...
Aga:-) Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Jeg var med min beste venninne på hennes første fødsel. Mannen jobbet i Nordsjøen og hadde ikke sjans til å komme frem i tide. Det var en utrolig flott opplevelse, og hun syntes det var veldig fint å ha meg med. Har du ikke noen nære venninner, søster eller mamma, eller kanskje en god kamerat? Det er noe med å dele denne opplevelsen med noen, føle omsorgen fra andre i en slik situasjon tror jeg er veldig fint. Hvis du ikke vil, eller ikke får det til, så blir du uansett ikke den første som føder aleine heller. Jordmødre er stort sett utrolig omsorgsfulle, emaptiske og fantastiske mennesker som helt sikkert kommer til å støtte deg gjennom denne opplevelsen på best mulig måte. Lykeke til!
haater husarbeid Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Min venninne fødte alene og hun ville ikke anbefale noen andre å gjøre det samme. En trenger liksom den psykiske støtten en har i noen som kjenner en godt. Helsepersonell er ikke helt det samme. Hva med mor?
GRAM Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 hvis du ikke får noen sammen med deg så tror jeg at hvis de ellers har tid så er de sammen med deg.enten noen av barnepleierne el ei jordmor.på føden så er de dær for oss,har den erfaringa fra harsted sykehus.nesten så de ikke vet hva godt de skal gløre for oss... prøv å få med ei vennine som har født før,det er bedre enn ingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå