Gå til innhold

Mai: Tips for å starte fødselen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...dere som allerede har født, har dere noen bra tips for å få i gang fødselen for oss som ennå går å venter??? Jeg sprekker jo snart.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja de sier så, men hjelper ikke her i gården... Er en dag over termindato - og sex har ikke funka enda.... Tror babyen kommer når den er klar, men eller uten påvirkning av sex....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var noen dager før hos jordmoren og hun strippet meg. Hun anbefalte meg å ha sex fordi det modner deg... så vi hadde sex noen ganger...men vet jo ikke om det var det som startet det... hadde ikke sex rett før vannet gikk liksom. men det kan jo ha vært med å modnet...vet ikke jeg...ellers så var jeg på shopping den dagen vannet gikk... etter shoppingen satt jeg og solte meg.... før jeg gikk på butikken og vannet gikk.... du må kanskje bare vente?....vet det er kjedelig..men plutselig er babyen der...det kan jeg love deg... jeg gikk 5 dager over tiden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk 6 dager over termin før lille Helene kom den 18.mai. Hadde hatt MASSE sex fra termin og i dagene etter, men det hjalp ikke meg ihvertfall.... 17.mai gikk jeg i tog og var med å arrangerte 17.mai tilstellning, var kjempesliten og skulle legge meg tidlig på kvelden, men litt før midtnatt meldte Helene sin ankomst, så det ble ikke noe søvn den natten. 18.mai kl.6.20 kom den nydeligste jenta jeg har sett:) Jeg var sikker på å måtte på overtidskontroll og alt det styret der, men ho kom bare så helt plutselig:)... Lykke til alle som fortsatt venter, det er snart deres tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vaska gulv og gjorde masse husarb. men vet jo ikke om fødselen ville startet uansett :) Gikk iallefall fort da den startet. Tre timer fra første rie til lille Mina var født!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde på sex, for det hjalp på de to første. Men nå har vi prøvd alt og her sitter jeg 9 dager på overtid! Har kjøpt hus, pusset opp og hadde visninger på termin dagen. solgt hus. Vasket, hoppet, syklet, gått en mil to dager på rad! Tatt de fleste piller, spist det meste.........

Så nå er jeg ikke troende til kjerringråd lengre :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...