Gå til innhold

Juni: Noen som er lei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som begynner å bli lei av å vente nå? Jeg har 3 uker igjen til termin og vil bare at fødselen skal starte nå. Tanken på at jeg kan ende opp med å gå i 5 uker til gjør meg gal. Jeg er ganske utålmodig som person og liker at ting skjer, og nå føler jeg det er på tide for den lille å komme ut. Flere som begynner å bli lei???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir mindre og mindre lei jo nærmere termin jeg kommer faktisk. gleder meg som en gal til babyen kommer, men føler jeg ikke har ordnet nok til han kommer. Selv om alt et klart... Hadde blitt glad om han kom nå, men det gjør i grunn ikke noe om han bestemmer seg for å vente i to uker til. Har gitt beskjed til han at han ikke får bli der inne på overtid da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa!

Er drittlei. Har litt over 2 uker til termin men kunne tenkt meg at hun kom nå ja. Ser å kjenner etter tegn hver dag på at fødselen er i gang, men blir like skuffet hver gang jeg tror noe er på gang å det bare er "lureri". Å hver morgen jeg vokner er jeg lei for at fødselen ikke startet denne natten heller, siden det ofte skjer om natten. Men men det er vel bare til å smøre seg med tolmodighet å vente. Max 4 uker igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dritt lei nå ja....har og tre uker i gjenn til termin - muligens 5 uker til han er her....stønn 5 uker er jo over en mnd....

jeg er stor og feit og uhamslig...vondter over alt! og jeg leeengter nå etter å se den lille gutten min :o)

eneste som hjelper er, at jeg vet at alt dette er verdt den tiden vi venter nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei ja, men vil allikevel ikke at fødselen skal starte før termin. Babyen kommer når han/hun er klar og å drive å presse på for å få ungen ut er bare tull..! Men er rimelig lei av bekkenløsning, hovne bein, halsbrann osv osv ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja er kjempe lei. 3 uker til temin. Tar minste småsymtomer på at fødselen kanskje er i gang. Gikk 12 dager over tiden med første mann så jeg burde ikke begynne å bli lei enda. Skal gifte meg i slutten av august så jeg har litt press på meg til å gå ned i vekt til den tid også. Så er nok litt eksta utålmodig. Jaja bare jeg ikke går 14 dager over tiden så skal jeg ikke klage. (men det er kanskje litt sent, samboeren er lei klagingen for lenge siden)

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...