Kanutten & småen + Lucia Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Etter å ha vært å sett på diverse baby-utstyr så har jeg så veldig lyst å begynne å handle inn. Men jeg synes egentlig det er for tidlig.. Vi har kun kjøpt dyne og pute, for oss var det stort. Nå har jeg såååå lyst å dra på diverse baby-butikker og kjøpe inn litt mer! Har dere begynt shoppingen?
mittlillegull Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Vi har for lengst begynt vi da...hehe... har kjøpt vogn, noen små søte klær, bæresele, stellebord, ammepute ++. men jeg syns absolutt ikke det er for tidlig. vi er nødt til å spre innkjøpene litt utover de forskjellige lønningene så for oss så passer det fint å begynne tidlig. da blir det ikke så mange utgifter på en gang. også er det bare såååå koselig å gå å titte! Bæreselen kjøpte jeg i dag. messetilbud på foreldre og barn-messen. Moro!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Helt enig med "liten klump i oktober" Begynn akkuratt når du vil! Jeg begynte når jeg var 7 uker, med å kjøpe inn klær som jeg fant og likte! Veldig greit å spre utgiftene utover! Spes hvis du kommer over gode tilbud! Vi skal kjøpe vogn når ferie/skattepengene kommer =) Vi skal mest kjøpe små-ting da, siden vi skal låne både bilstol, stellebord og seng.. Lykke til! Og kos deg med shopping du =)
Tess30 Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 hehe æ bynte før vi prøvde å bli gravid.... Har 6-7 stappfylle bæreposa me klær.... Vært litt ivri...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 Jeg også vil shoppe!! Men har ikke store plassen til oppbevaring, så de store kjøpene må vente til vi får kjøpt oss større bolig. De litt mindre tingene som klær og sånt skal jeg begynne med neste uke, etter at vi forhåpentligvis får vite kjønnet på ul 29. mai )) Men har handlet bittelitt da ))
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #6 Skrevet 21. mai 2006 Å, det høres så gøy ut!! Jeg tørr ikke jeg... Har hele tida angst at noe skal skje og så sitter jeg med masse ting igjen som minner meg på det... Er jeg litt småsyk??? Kanskje jeg burde begynne litt jeg også? Er jo tross alt 23 uker på vei... Mmmhhh....
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #7 Skrevet 21. mai 2006 Hei! Med nr 1 venta jeg til over uke 30 før jeg kjøpte noe som helst. Gikk i mange mnd å kikka å kikka å kikka... men synes det var best å vente. Skikkelig kjedelig å sitte med et hus fullt av baby ting dersom ting skal gå galt. Las om ei inn på 1 tri. som mista i uke 7, hun hadde allerede kjøpt seng. Syns den er litt drøy jeg da. Men såklart, noen småting er det jo lov til å kjøpe. Det er jo så koselig! Klør i hendene etter å komme i gang nå også, men vil nok drøye like lenge denne gangen også. Trenger jo for så vidt ikke noe heller da,bare litt babyklær og en bilstol.
mensana Skrevet 21. mai 2006 #8 Skrevet 21. mai 2006 Jeg tenker at hvis det går galt denne gangen, så vil vi nok prøve å få et nytt barn og før eller senere vil vi klare det. - og dermed får vi bruk for tingene likevel.. Det eneste jeg har kjøpt til nå (er 12+4) er Nikesokker som jeg kjøpte i Paris sist uke. Men jeg kommer nok til å gjøre klart det meste i goood tid, fordi jeg har opplevd to ganger før å sitte med knallvond bekkenløsning og dermed ikke komme meg ut på den shoppingen jeg hadde gledet meg sånn til.. Så denne gangen skal det shoppes mens formen enda er bra! :-)
sajam Skrevet 21. mai 2006 #9 Skrevet 21. mai 2006 Har egentlig det meste fra før jeg da, siden jeg venter nr tre. MEN jeg har jo kjøpt en spilledåse sak og en nattpose sak. Det kjøpte jeg ganske så tidlig igrunn, rundt uke 7 om jeg ikke husker feil. Skal kjøpe vogn når skattepengene kommer, blir brukt vogn tenker jeg. Ellers så kommer jeg nok til å handle inn litt småsaker fremover, bla bleibøtte på tilbud i Sverige. Noen nye klær blir det nok også, det er jo så mye søte klær og nå vet jeg jo at jeg får jente og da ) Shop untill you drop!!! Den beskjeden fikk jeg )
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 21. mai 2006 #10 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har også lyst til å begynne, men jeg tør ikke... Må i hvertfall vente til etter jeg har vært på UL for å se at alt er bra... men jeg skal på ul på onsdag da, så hvis alt er som det skal da, så drar jeg avsted for å kjøpe en liten ting i hvertfall....
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2006 Jeg er en sånn "men hvis, hva om"-person, jeg - derfor jeg synes det er tidlig å begynne å shoppe... Har så lyst, men er så redd for at noe skal gå galt og så sitter jeg der med masse fint jeg har handlet inn.. Kanskje jeg skal driste meg til å kjøpe sengetøy siden jeg har kjøpt dyna. Vi har sett på vogn, Emmaljunga Edge kombi, så nå må vi bare bestemme oss for farge. Men den blir nok ikke kjøpt enda.. Jeg synes i grunnen det hadde vært greit å fått spredt utgiftene litt utover. Vi har ikke så god råd og ikke er det så lett å legge av penger heller.. Og siden det er vår første så trenger vi jo absolutt alt. Vi har arvet stellebord men ingenting annet. Gleder meg sånn til jeg virkelig tør å starte shoppingen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå