Gå til innhold

Nå er det nok!

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig for tiden med å holde humøret oppe. Jobber sinnsykt mye, har veldig lite fri og greier ikke å føle annet en sliten. Dette er et problem fordi jeg greier ikke å føle meg forelsket i mannen min lenger og er livredd at dette skal bety enden på vårt ekteskap. Jeg er så deprimert pga stress på jobb, stress rundt graviditet eller mangel på graviditet er vel mer riktig å si og stress over ekteskapet som blir satt på veldig hard prøve.

Finnes det en gud så: "Give me a breake!!!"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5109622-n%C3%A5-er-det-nok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg kjempegodt. I vårt forhold har det ikke alltid vært like enkelt heller. Og når man har stress på jobben, så føler man det har innvirkning på at ingenting skjer, og i tillegg så blir det stress rundt graviditet som ikke oppstår, og stress over ekteskap som blir satt på hard prøve.

Vi har det fint sammen som regel, men til tider, kan stresset og problemene ta litt over. Forelskelsen som var i begynnelsen kunne jeg ønske varte evig , men den gikk for meg over til å bli mer å " være glad i en person " mer enn selve den kriblende herlige følelsen som var. Og når man har mange problemer spesiellt med å få barn også, så føler man at alt dabber av ... Kjedelige.... men tror mange forhold sliter.

Hei Auda,

jeg skjønner deg kjempegodt. Faktisk så var det som jeg skulle ha skrevet det selv. Jeg sliter på jobben om dagen, og gruer meg til maset og stresset der hver dag. Her en kvelden (midt i el) fikset ikke mannen å ha sex, og jeg ble lei meg, forbanna og frustrert på en gang. Han likeså.. mente at vi (mener jo meg) hadde vitenskapeliggjort hele bli-gravidprosessen og at det ble alt for mye for han. Han har helt sikkert rett, men for svarte svingende: det er jeg som dytter i meg pergohormoner og kjenner syklusen best.

Det er ikke like lett å holde motet oppe alltid. Men det kommer bedre dager. Det gjør det alltid!! Og til slutt sitter den lille spira også. Det vet jeg!!

Det er så godt å vite at flere er i samme båt. Jeg har utrolig dårlig samvittighet ovenfor mannen min, samtidig som jeg er for sliten til å bry meg. Uff. Jeg kan ikke sykemelde meg da jeg er sjef og må få ting opp og gående.

Annonse

Hei!!!!!

Jeg vil bare si at jeg tror at du kan være "noe utbrent" og det er ikke så rart med tanke på alt man skal holde styr på barnlaging-jobb-ekteskap-venner osv osv osv ...

Jeg vet ikke hva du syns om forslaget mitt men jeg tror kanskje du ville hatt litt godt av kanskje14 dagers sykemld bare så du kan roe tempoet litt ned kommet litt til deg selv og få litt fri....jeg er STERKT imot at man skal bare ta sykemld sånn helt uten videre MEN det er faktisk sånn at idag lever vi VELDIG hektisk og da er det meget lett å bli utbrent hvis ikke man er flink selv til å si STOPP når det trengs!!

Håper du kommer til å føle deg bedre snart ,sommeren er jo på vei da er det vel ikke lenge til ferie???

Klemmer

Det aller viktigste nå, er at dere kanskje gjør litt andre _ikke_barne_greier, men isteden gjøre noe koselig og romantisk sammen, kanskje en bedre middag, en kino eller bare en liten shopping runde for å få bryti litt med det vanlige stresset. Jeg har selv vært sammen med mannen min i 7 1/2 år, og vet hva det vil si å slite til tider, og det skulle vært rart om ikke alle gjorde det inniblandt. Den dag i dag, har jeg/vi øyeblikk, der han bare tar meg med storm, og jeg kjenner hjertet banke en ekstra gang, og det er viktig å legge de øyeblikkene på lista, og dra de fram når ting er vanskelig Jeg har selv en stressende hverdag, der jeg er dagligleder i en butikk, og ansvar for fler enn meg selv, og det tar på å ikke få tatt seg en pust i bakken innimellom, men nå må du tenke på deg! Hva er best for deg. Bedre å ta seg noen dager fri nå, isteden for å møte veggen og bli borte i ukesvis.Så husk: TA VARE PÅ DEG SELV! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...