Gå til innhold

Kan det vises så tidlig at jeg er gravid??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har uregelmessig syklus og har mens med mellom 29 og 34 dagers mellomrom. Nå har jeg vært så utenfor og surrete og grinete siste uken, at jeg tok en test på fredag midt på dagen ( 29 dager etter siste mens). Den var først negativ, så jeg tenkte ikke mer på det. Da jeg skulle kaste den var den positiv! Leste at det kan skje, så jeg tok en ny et par timer senere. Den var positiv med en gang, Kjøpte et nytt merke på test, og tok en til et par timer senere igjen. Den var også positiv. Tok den siste lørdag morgen, og den var veldig positiv. Men etter min bergning, er det ikke litt tidlig at det gjør utslag på test?? Gjennomsnittlig vil det jo være 2-3 dager før mens skulle kommet?

Hjelp, jeg er så usikker, Ble super glad, men nå er jeg litt deppa igjen, for jeg føler at det sikkert er noe annet som har slått ut så det ble positive tester! Allergi medisiner, kortison eller noe?? Har tatt ginseng i det siste også, kanskje det slår positivt ut??

Kan noen svare meg på dette eller har hørt noe som kan hjelpe???

 

Tusen takk for svar, uansett hva det er!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tester skal jo ikke slå ut på annet enn hcg hormoner og det har jo ingenting med allergi eller noe å gjøre. Så mange positive tester!! Du er nok gravid! Gratulerer!! Tester kan slå ut positivt før ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er gravid må du slutte med ginseng. Det skal du ikke ta når du er gravid. Kos deg med den lille spiren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...