Gå til innhold

Egentlig litt lei av symptomer..

Anbefalte innlegg

Ja er så fryktelig lei av symptomer..!

Symptomene varte jo i 7 uker etter MA'n, og nå har jeg vært "symptomfri" i 2 uker. men har nå plutselig kommet tilbake!! Så fryktelig oppblåst i magen, masse uflod og det stikker sånn på venstesida i magen.

Så nå begynner jeg å lure på om kroppen driver å lurer meg igjen...

Har ikke noe imot disse symptomene egentlig, hadde de bare vært virkelige. Hadde kroppen bare hatt en grunn til å være sånn..

Har faktisk hatt symptomer siden starten på det nye året da. Bortsett fra 3 uker. Så det vil jo si at jeg har følt meg gravid hele dette året, hittil. Og bare 10 uker av det, var jeg faktisk gravid!!

Så jeg sitter og venter spent på IKM til helga da. Prøver å ikke tenke på det da, men skal innrømme at jeg er litt spent alikevell da. Om det er sånn kroppen har begynt å være når jeg skal ha TR eller om det faktisk er noe annet pågang....!?!

Beklager sytinga.. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5109504-egentlig-litt-lei-av-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ikke sant. skulle egentlig aldri ha bevegd meg inn på disse sidene vet du.. ;)

Men nå er det jo slik da at jeg var jo slik da jeg var gravid sist, og så var jeg jo slik da jeg ikke var gravid, men bare hormoner som tulla med kroppen min. Både jordmora og legen var jo sikker at jeg var gravid for 3 uker siden, men blodprøven avkrefta jo det.

Er jo ikke rart jeg blir rar i i hodet!! Værste er jo at jeg trenger jo ikke å lete etter symptomer heller, de holder jo buksa åpen. så det sier jo litt. Men det er jo umulig å si hva det er, pga kroppen min ikke er normal lengre! *sukk* jaja..

Hei du.

Jeg hadde en SA i slutten av Mars,og gravid testen viste positiv hele 5 uker etterpå.

Den kan vise positiv 9 uker etter graviditet.

Jeg har nå fått negetiv på min test,har aldri vært så glad for negativ graviditetstest før,men da vet jeg at når den blir positiv,så er jeg gravid igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...