Gjest Skrevet 21. mai 2006 #1 Del Skrevet 21. mai 2006 er litt oppgitt her i dag, har prøvd å bli gravid i 5 år cirka, men blir det ikke. Også denne gang var jeg helt opptimistisk, men det hjelper jo ikke, jeg får jo mensen selv om jeg har holdt troen og håpet oppe helt til dagen jeg får mensen hver måned. Vi har to barn fra før, og vært gravid 3 ganger, en av graviditetene endte i ufrivillig abort. Fikk siste barn i 2000, men siden slutten av 2001- mot 2002, har vi forsøkt å bli gravid, men blir jo aldri gravid igjen. Har tatt utredning - ultralyd og celleprøve, alt var fint, men skjønner ikke hva som har skylden. Håpet er at vi har en mulighet via assistert befruktning iallefall , føler meg lite kvinne lenger, siden jeg ikke får barn igjen.. uff. Noen som har vært i samme situasjon, og skjønner at man ikke har tro på at man blir gravid innen 5 år til når jeg har prøvd i 5 år.... Nå er jeg kun opptimistisk på prøverørsmetoden eller noe ... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5109441-mensen-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå