Gå til innhold

Teit spm...I know!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Skriver her jeg, siden det ikke går ann å signere med anonym på "skravlesiden" Er et litt flaut spørsmål...

Noen som har noen gode råd ang sår rumpe? Hehe...vet det høres helt teit ut...men har hatt dårlig mage i en uke og det har resultert i sår rumpe...Jævlig vondt å bæsje...skjønner?? Noen gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp inotiol på apoteket. Den er kjempe fin.Har brukt den på sønne min siden han ble født. Den inneholder tjære så den setter farge, så pass på å bruk en truse du ikke bryr deg om at får litt farge på seg. Har brukt den i to dager og så har alt vært bra igjen.Mye bedre enn sink..

Skrevet

Tusen takk for gode råd!!!

Forferdelig slitsomt å gå igjennom hver dag...3 dagen idag... hehe...så da blir det en tur på apoteket imorgen-tidlig =)

Skrevet

Fungerer også med Zink salve som man bruker på barnerumper. Men ikke over lengre tid. (Sånn i tilfelle du har noe stående.) :-)

Skrevet

Zink fungerer greit! Gubben har brukt det noen ganger... hihi :o)

Skrevet

Vanlig potetmel er tingen!! Det har jeg brukt på såre bleie-rumper!!! Fungerer veldig fint og raskt.

Skrevet

Potetmel er bra ja, og det har du kanskje hjemme?

Samboeren min brukte det etter ei helg med rensekur og mange do besøk... Da ble det vist litt sårt.. :-)

Skrevet

Vitapan er en fet krem, bør vel funke? Ellers kan jeg anbefale Løveapotekets barnekrem... iallefall i Vestfold har de den.. men det er det samme som borolin tror jeg den heter.... super iallefall! Funker på alt fra såre babystumper til gamle som er på sykehjem...

Skrevet

xylocain salve (bedøvende) salve kan kjøpes reseptfritt på apoteket... Kanskje det hjelper?

Skrevet

Har ei venninne som har brukt Dr. Schelbreds barnesalve (tror jeg den heter) på gutten sin. Hun syns den var super. Funker sikkert på "store" romper også den. hehe...

Skrevet

Tusen, tusen takk for gode råd jenter...

Hadde dessverre ikke potetmel hjemme, så nå tar eg turen ut på apoteket... =) Skal bli godt med litt lindring =) hehe...

Ha en fin dag!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...