Gå til innhold

Slag mot magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor alvorlig det kan være med slag mot magen? Er i 5 uke.

 

Nervøs jente på gråten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lille fosteret ligger godt beskyttet inne i magen din så tidlig som i 5. uke, så jeg er mer bekymret for deg. Har du hatt et uhell og fått et slag mot magen? Eller har noen slått deg? Kom deg vekk fra vedkommende med en gang og søk hjelp på krisesenter!

 

*tenker på deg*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre deg du, jog jobbet med kuer da jeg gikk gravid med vesla, og det hente rett som det var at en ku sparket meg i magen, jeg fikk tom. strøm i fra størmgjerde en gang, alt i orden med vesla , idag er hun to år og lever i beste vellgående.

Men ta vare på deg selv, det er aldri noen som skal slå deg husk det.

Varme tanker til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sann:)

fosteret er godt beskyttet inni magen!

da jeg gikk gravid med min første så fikk jeg ett kraftig slag i magen bare 7uker før termin,var nærvøs men vet du jeg har en super gutt på 3 og halvt år nå,tok ikke skade av det i det hele tatt:)

tørk tårene,dette går så bra:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt akkurat å¨tenkte på det samme. Var så uheldig at hunden min hoppa rett på magen min når jeg lå i ste. Gjorde skikkelig vondt..Men jeg regner med at det går helt fint, siden dere har blitt traktert av både kuer og strømgjerder..heh..off...dere må være forsiktige! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok helt fint. Det er ikke store greiene inni der enda, og fosteret ligger godt beskyttet. Jeg har en aktiv krabat på 2,5 år som hopper og klatrer, sparker og slår uten at jeg er noe bekymret av den grunn. Som andre har skrevet, håper jeg dette ikke er noe hverdagslig likevel, hvis du blir slått feks, at du kommer deg unna situasjonen før magen blir stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...