Gå til innhold

Nå nærmer det seg uke 21 jenter, er veldig nervøs nå!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Er også veldig spent i kroppen, har også hodepine faktisk...

Skikkelig ustabilt humør er vel det verste tenker jeg... Føles veldig ut som "gravidhumør" - så jeg blir overrasket hvis jeg ikke er gravid...:)

I tillegg føles det som om TR kommer hvert øyeblikk....

Jeg skal teste på fredag eller lørdag

Blir nesren syk av å vente på svar. Er i 10 pp og var på ul og fikk vite nøyaktig eggløsning, så vi vet vi har prøvd riktig tid, men vi får bare vente å se. Har ikm på onsdag. Er oppblåst rundt magen, mye utflod og blir lett irritert, samt masse stikkninger i den ene siden og små vond i magen. Nå vil jeg at den skal sitte. Sønnen min på 4 bare maser om å bli store bror hver dag, og det gjør det ikke lettere..Lykke til alle sammen..

El kom overraskende tidlig denne pp, rakk akkurat å få utslag på el testen første dag jeg prøvde. Så jeg håper vi traff bra denne gangen!

Ellers så føler jeg ikke ett eneste symptom på at jeg er gravid, så nå er det bare å vente på tanta til uka. Da blir det inn i 17pp for min del..

Lykke til til alle dere andre med ikm til uka, måtte mange bli gravide! :-)

Jeg kjenner murringer i magen =) Sikkert veldig saklig av meg, men sånn er det bare. Skal jo ikke kunne kjenne symptomer før til tirsdag, i forhold til eggløsningen min....Eventuelt egg fester seg ikke i livmoren før i dag eller i morgen.

Jaja, venter i spenning, selv om jeg har en hel uke igjen å vente enda!

Lykke til alle sammen =)

Klems fra

Annonse

veldig spent her og ja...

begynner å kjenne så mye etter i brysta om dei er vonde at dei blir jo vonde av berre det..., hehe...

blir vel til at eg tar en test fredag el lørdag om ikkje tr er kommet,, og det er jo leeeenge til:-(

Lykke til alle!!!

Jaaa nå er uke 21 her greide så vidt å ikke teste i dag tidlig, det var like før ja.

Hadde en merkelig drøm i natt. Det var en dame som så inn i livet mitt med å holde meg i hånda, hun så at jeg kom til å ring jordmor ganske snart. Så nå håper jeg virkelig at jeg er gravid. D blir nok vanskelig å vente til fredag med å ta test ja har ikm onsdag el torsdag men da er vi ikke hjemme og vil ikke ta testen dit jeg skal.

Heia..

Har du symtomer Lillemy-74?

Har IKM på lørdag,og ingen symptomer her......Kiipt..

Men hadde eggløsning forrige tirsdag,så det er vel litt tidlig å kjenne noe..

Hei du.

har hadd noen symptomer ja men det kan jo bare være innbildning å det da.

Blir kvalm vis jeg ikke spiser med tette mellomrom, er trøtt og tisser hele tiden. Prøver å syke meg opp slikat det ikke blir så stor nedtur vist det ikke stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...