Gå til innhold

Moden livmorhals allerede i uke 18?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører til på 2 trimester, men trenger litt å høre hva dere som har gått lenger enn meg, mener om saken.

Kjennes ut som livmorhalsen min har blitt helt flat og myk.... Er i uke 18 og har ikke vondt eller blødninger. Syns det er litt tidlig å bli moden. Noen her inne som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått ganske så klar beskjed om å ikke sjekke selv da dette kan fremprovosere noe, eller gi infeksjoner.

Har selv sjekket livmorhalsen grunnen veldig sterke kynnere, og da var de så vidt innenfor med innvenig ul.

Synes du skal få sjekket det så fort som overhode mulig.

Ring føden du, de må prøve å gjøre noe om dette stemmer. Ellers, ikke sjekk slikt selv....

Skrevet

Mulig dumt spm men hvordan får du sjekket dette og hva er hensikten..

Du er jo bare 18 uker på vei.. Leeenge igjen..

Skrevet

Oppdaget det ved en tilfeldighet da samboern ikke lenger kjente den litt harde tappen som jeg tidligere kunne kjenne som livmorhalsen. Stakk ca 1,5 cm ut i skjeden. Nå kjenner jeg bare en flate. Så anantomien har forandret seg da, mulig min anatomi er litt rar.. hehe.. Skal på UL snart, og har ingen smerter eller blødninger, så jeg tar det med ro. Bare lurte om noen andre "ved tilfeldighet" hadde oppdaget dette.... Syns det var litt vel tidlig i såfall...

Skrevet

Ved nærmere ettertanke er det vel livmorTAPPEN jeg kjenner og ikke halsen. For det er vel to forskjellige ting. Nå ble jeg brått veldig forvirret her... Huff iq brems...

Skrevet

sorry lille venn! livmorhalsen din er laaaangt ifra moden i uke 18!!

Det forandrer seg litt der nede pga hormoner og økt blodstrøm..men modning er det langt ifra enda, du har leeenge igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...