Gå til innhold

September: Uff, fortsatt ingenting.... :(


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå kjenner jeg jeg begynner å bli urolig :(

Som jeg skrev i tideligere innlegg: Har ikke kjent noe siden 16.mai.

Legen målte jo fosterlyden (148 slag), men jeg synes det er RART at jeg IKKE kjenner noe liv (har kjent det HVER DAG siden uke 17+) Ååååå :( *EKKELT!!!

Ja, det er vanlig at men ikke kjenner hele tiden, men synes det er litt spesielt at det skal gå så lang tid. Kjenner jeg ikke noe i dag tar jeg kontakt med legen! Vondt å ha den ekle følelsen hele tiden. Føler det på samme viset nå som jeg gjorde de første 12 ukene (dere kjenner vel den følelsen?) Har eksamen den 23.mai og 7.juni, men greier ikke konsentrere meg :( Dessuten har jeg vondt nede i magen. Spesielt på kvelden. Sikkert en sammensetning av mye som er normalt, men det er som om jeg ikke greier å slå meg til ro med det heller. Tro meg, jeg PRØVER å si til meg selv at "Neida, alt er bra", men det går bare ikke!!!

 

Åååå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff er jo ikke så kult å føle seg sånn, men alt er ok så lenge du ikke blør eller noe. Ei venninne av meg kjente ingenting i ni måneder pga morkaken var i veien, men det kom ut ei velskapt jente selvom.

ta kontakt med legen imorgen og hør med hun...

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du ! Huff det er ikke noe gøy ! Vet du hva ? Dra til sykehuset og si at du er ekstremt bekymret, det er ingen vits i å vente noe særlig lengre synes jeg !!! Har du babywatcher ? Eller kjenner noen som har en ? Kanskje du kan roes ned om du får prøvd den og sett at hjertet slår ?! Uansett synes jeg du skal reise til Ullevål og si at du er redd !

 

Håper det går bra ! Hold oss oppdatert da !

 

Stor klem !!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, jeg ville snakket med noen. Det verste er å gå med tankene sine og bekymre seg. Det er bedre å ringe en gang for mye. Jeg er i uke 24 og har begynt å få mye smerter nederst i magen, tror det er magemusklene som driver og strekker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner minimalt:-(, men alt er bra med babyen:-)

Morkaka er foran, men det er normalt! Fikk beskjed om at frem til uke 28 trenger man ikke å kjenne noe, babyen vokser som den skal fo det:-) Hjertelyden var på torsdag 140s/Min, d var veldig bra fikk jeg høre....

Lykke til vennen, jeg er i samme situasjon som deg:-)

 

Stoor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen !!!

Trist å høre , at du fortsatt ikke kjenner liv. Gå til legen å få en bekreftelse til, på at alt er bra.

Du klarer jo ikke å tenke på noe annet før du er helt sikker på at alt er bra.

Hold oss oppdatert da.

Masse lykke til hos legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje jeg kjente noe i sta. Små dunk! HÅPER det var babyen. Sikkert som dere sier at det kan være babyens plassering!

Fikk jo høre hjertelyden. Dersom jeg ikke kjenner noe mer i kveld, eller i morgen tidlig ringer jeg fastlegen eller drar til Ullevål.

 

 

Tuuuuuuuuusen takk for mange svar, dere er supre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i dag. Hun kunne bekrefte at alt var bra :)

Hjertet slo som det skulle osv. Grunnen til at jeg har hatt vondt mente hun hadde med å gjøre at bekkesmertene mine hadde blitt værre.

Jaja, det viktigste er at alt var OK med den lille i magen :)

 

GLAD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at alt sto bra til da :)

Får håpe du får kjenne masse spark frem over:)

Å jeg håper ikke du fortsetter å ha alt for vondt . God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre:-)..

 

Det er vel bare å begynne å svømme så hjelper det mot smertene:-).

 

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...