Gå til innhold

Hei Hebbie


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Er klar for treff til uken jeg. Tror naboen blir med også. Har en venninne jeg trodde skulle bli med også, men hun går nok ikke for svangerskapet allikevel. Men så det var en del nye som var klare. Det er jo hyggelig. Husker ikke nicket på alle som var med sist jeg. Det gjør kanskje du?

Hatt en slitsom helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halla...

Håper naboen din blir med !

Så dumt at hun ikke vil ha babyen :o(

Jeg husker dem som var med sist ja - men 2 nye har meldt seg på lista.

Er sliten og trøtt over lange dager med møter, mas og stress for dette med graviditeten.

Alle var sååå gira på at jeg skulle søke på en fulltidsstilling som vi venter på skal lyses ut - men litt stress når jeg sitter og har en baby i magen og ikke kan fortelle det.

Og så hadde jeg byttet ut forretten på den ene middagen som var røkelaks. Var bare meg som visste menyen siden jeg arrangerte dette.

Men plutselig så står servitøren og leser opp den orginale menyen - var så sint og stressa der jeg satt. Men så kom hun med avkokt laks og forklarte at hun hadde lest feil. Bra dem på kjøkkenet fulgte med !!

Men fikk lite stekt kjøtt. Dagen etter fikk jeg så og si rått kjøtt - jeg var faktisk den som fikk mest rått kjøtt... Orka ikke stresse så jeg spiste det. Satser på at det har gått bra - hva tror du ? Hvor farlig er det ?

 

I hele dag har jeg vært trøtt - enda jeg har lagt meg til vanlig tid i 12 tiden. Men våknet tidlig og sovet dårlig fordi det var så mye lyder jeg hørte......

 

Hvordan har du hatt det i helga ?

 

Hva synes du om 25 mai ? Treff da ? Har veldig lyst på kinamat jeg da...

PinnsvinTrine fikser 3 juni....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinamat er så digg. Kunne spist det hele uka. Blir ikke så kvalm av det heller. Tror også at jeg ville søkt på en heltidsstilling, av økonomiske hensyn. Du har jo ingen plikt å si noe om graviditeten. Blir det for ille kan du jo gå halvt sykemeldt. Har jo litt mer å rutte med når babyen kommer. Har du noen følelse om det er en gutt eller jente i magen da. det er ikke så synd i det med min venninne. Hun vet ikke hvem som er faren. Noe fyllerør. Hun ahr alltid vært litt glad i fest. Tror ikke det gjør noe med det kjøttet. Jeg spiser helst biffen min rå jeg-nesten da (selv nå) er det slik at det blir både den 25 og 3. Er med begge dager jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff i dag er jeg dårlig !!

Har hatt vondt i hodet, kvalm og dårlig og litt skarpe stikk i magen i hele dag....

Så det jeg ikke merka i helga får jeg nå ;op - skal ikke etterlyse noe slikt igjen....

 

Kan vi ikke si kinamat 26 mai igjen da - blir sikkert noe annet den 3 juni ??

 

Jeg har ikke peil på kjønnet, MEN....hvis man går utifra EL så skal det bli jente. Men siden jeg ble satt frem 5 dager så er jeg faktisk usikker på når tid EL var - jeg trodde faktisk at jeg ikke fikk EL den måneden fordi testen slo aldri ut og temperaturen var så lav.

 

Det er dumt når når noen er så heldig å bli gravid uten å ville det, men så er det veldig ansvarsfullt å ikke bære frem barnet hvis fremtiden ikke vil bli bra for det med useriøse fedre...

 

Bra det ikke bare er meg som liker biffen rå ;op De som satt ved siden av meg bare kikka og skjærte bort sitt...Tenkte på svigermor som levde på rå kjøttdeig blandet med melk og drakk sprite under hele svangerskapet til sambo - han er jo litt merkelig da ;op så jeg vet grunnen...HAHAAHAHA......

 

Ja - det blir treff 25 mai og 3 juni....

Synd det er stengt på kjøpesenteret på 25 mai, fordi den kinakafeen på Liertoppen har min yndlingsrett. Men så kan vi gå på den Gulskogen senteret - der er det en billig kinarestaurant. Veldig god mat...

Luang Ling Kro et eller annet....hva sier du ? Noen av dem andre synes plassen er ok - vi har vært der før på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...