Gå til innhold

kan pepsi max hindre graviditet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

lurer på om det å være pepsi max avhengig kan ødelegge hvis det er en liten spire i magen?eller kan kaffi redusere kvaliteten på sæd?

hilsen en strever

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jeg aldri hørt om, men har hørt at røyk kan redusere kvaltiteten...Men jeg vet ikke sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

 

Jeg er STORDRIKKER av pepsi max, og kjæresten min drikker også mye av det, og jeg tror ikke at det kan ha noe innvirkning. Vi ble gravide på 2. forsøk hvertfall...

 

LYKKE TIL!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dokumentaren " i mors mage" på TV2 sa de at kaffe forbedrer og gir mannen gode og sterke sædceller så det var bare posetivt!! :-))))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør tenke på at Pepsi Max inneholder kunstige søtningsstoffer. Det anbefales at barn under 3 år ikke får i seg slike kunstige søtningsstoffer, fordi de har lav kropsmasse, og dermed blir konsentrasjonen over det anbefalte.

 

Spiren er jo ganske liten, og den har nok ikke godt av selv små mengder kunstig sukker.

 

Elles øker koffein sjansen for spontanabort. Det er derfor det er anbefalt at gravide ikke får i seg for store mengder koffein. Tror grensen er 1 l cola pr. dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være forsiktig med koffein etter at man er blitt gravid i allefall,men før det vet jeg ikke.....

Jeg er avhengig av pepsi max,så jeg sliter litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

både jeg og min mann drakk mye før vi ble gravide....rundt 3 liter for dagen og vi er no blitt gravid så.....

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5768

 

Du kan lese denne linken om aspartam som er et kunstig søtningsstoff som finnes i lettbrus o.l. Jeg drikker lettbrus som pepsi max, tab extra o.l, men prøver å begrense meg til å dele 1 1/2 liter med min mann på lørdager. Dette er ingen skremselspropaganda, men synes det er greit at flere ser hva som kan skje.

Jeg sier: Drikk brus/kaffe og te men med måte:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...