Gå til innhold

Forberedelsene i gang (litt lang statusrapport) Ü

Anbefalte innlegg

Vi fikk den nye bilen vår på torsdag. Splitter ny passat stasjonsvogn (har slått på stortromma!!) I dag har jeg kjørt den for første gang, og selv om det var litt skummelt, så gikk det som en drøm. Fine, trygge bilen, som ikke en gang starter uten at man har tatt på setebeltet! Er super fornøyd og det virker det som lille vakre prinsessen vår også er. Hun sparket og styrte rundt når vi var og hentet bilen og falt ikke til ro før vi begynte å kjøre.

Nå begynner ting å bli litt klart hjemme også. Vi har vognen og bilsetene klare på loftet (jeg får ikke lov til å ta det ned ennå... er jo fortsatt 9 uker igjen), garasjen er ryddet for å få plass til bilen, kommodene som står på soverommet er tømt og klare til å hives på loftet når barnesengen kommer på plass. I tillegg har vi gjort litt i hagen, for vi regner med at det ikke blir mye tid til planting osv i juli. Fortsatt er det mye som gjenstår, men jeg føler vi er i rute i det minste!

Og mens mamma og pappa ordner og styrer, herjer det i magen min. Tror hun har sluttet helt å sove, for det er lite pauser i turningen! Ofte kommer det en liten fot ut på siden eller så trykker hun rumpa mot buken, så det buler ut. Hun er ikke bare snill mot mamma!

Selv har jeg det overraskende bra, men nå har jeg innsett at jeg ikke kan jobbe like mye som før. Er butikksjef i en liten butikk og vant med å kunne sjaue og herje hele dagen, men nå er jeg drit sliten når klokka er 12. Fra og med neste uke reduserer jeg til 80% jobbing. Skal bli deilig. Det er ikke lenge igjen og det er kanskje greit å spare litt krefter.

Mannen min er verdens beste og passer på at jeg ikke jobber for hardt, og han har virkelig stått på de siste helgene med ting som måtte gjøres ute og inne. Jeg føler meg av og til litt unyttig. Men så kan jeg vel tillate meg litt mer prinsesse tilværelse nå med god grunn.

Nei, det er jaggu ikke verst å være gravid for tiden, sånn alt i alt. Blir selvfølgelig litt lei av og til og klager over små ting, men det skulle da bare mangle!

Håper alle har en super dag!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...