Gå til innhold

Er det noen som begynner å stikke om ca en uke?

Anbefalte innlegg

Om ca en uke får jeg mensen og da skal jeg begynne med sprøyter. Jeg skal ikke ta nesespray da Medicus ikke kjører den prosedyren. Både gleder og gruer meg til å komme igang. Flere som begynner med sprøyter rundt neste helg? Dette blir vårt første ICSI forsøk.

Fortsetter under...

Hei minni`79

Nå blir det spennende tid fremover. Jeg begynner på sprøyter til fredag og det blir vårt 2 søskenforsøk.Tiden går så fort så om ikke lenge sitter vi der og ruger vi også:-) Ønsker deg lykke til videre.

Klem

Da begynner vi ganske likt vi da. Du er litt mer erfaren enn meg du da... Er ditt første barn også et prøverørsbarn? Skal dere gjennom Icsi eller IVF? Gleder meg til vi sitter der som rugere, men det blir jo en veldig spennende og altoppslukende tid... Du må ha masse lykke til!!

Etter 8 års prøving og utredning gikk vi gjennom vårt første ivf-forsøk på Riksen og det klaffet. Fikk en sønn mars-04. Var gjennom et søskenforsøk i nov som endte i MA,så er igang igjen. Så det blir tredje gangen dette her. Det er slitsomt men spennende. En må jo bare være positiv til at det går veien.

Hei

Da henger jeg meg på her! Etter planen skal mensen komme om ca 1 uke og da starter også jeg med stikking noen dager etter det. Jeg bruker heller ikke spray, men skal denne gangen ta pergo i noen dager før jeg begynner å stikke for det ser ut som om det gir meg flere egg enn når jeg går rett på sprøyter. Dette er mitt 2. søskenforsøk.

Annonse

Nei det er et godt spørsmål! Har selv spurt klinikken i Danmark og de sier bare at de er fornøyd med eggene mine og at det dermed holder med kort nedregulering som vil si rett på sprøyter på dag 3. Dette er 3 gangen jeg går rett på sprøyter.

Jeg vet ikke helt hvorfor Medicus kjører ett program uten nesespray, men de sier de har gode resultater med kun sprøyter. Jeg begynner på dag 2. Hvorfor har du valgt Danmark Sara72? Er det IVF eller ICSI du har?

Jeg valgte Danmark pga ventetiden på Ullevål. Er en utolmodig sjel og synes jeg har ventet nok :) Jeg kunne valgt privat i Oslo, men det er faktisk billigere for meg å kjøre/fly til Køben enn å gjennomføre forsøkene i Oslo. De har heller ingen ventetid så jeg fikk starte med en gang. Jeg holder på med ivf

Hei telma73!

Da ligger vi rimelig likt i løypa vi to. Nybegynnere begge to.... Kjenner det blir en utrolig spennende tid framover. Det er liksom såååå godt å være i gang samtidig som de skremmer meg veldig. Kjenner at mye er på spill. Vi skal jo også gjennom ICSI pga dårlig sædkvalitet. Er det derfor dere også skal gjennom ICSI?

Ønsker deg all lykke i dagene og ukene framover. Håper vi kan dele litt erfaringer undervegs...

Annonse

Hei jenter :)

Jeg begynner også på sprøyter 31 mai, det er vårt 2 forsøk og vi holder til i Porsgrunn. Kjekt at det var så mange som er kommet likt i løypa, håper vi alle tester positivt i juni.

Lykke til alle sammen :)

KLem fra

Heisann. Slenger meg med jeg også. Jeg skal begynne på sprøyter 31.mai, går nå på nesespray. Dette er vårt første ivf forsøk. Gleder oss veldig!!! Har hatt veldig lite bivirkninger av nesesprayen(litt vondt i hode).

Der er spennende å høre fra andre som ligger omtrent likt i løypa.

Håper det spirer og gror hos oss alle i sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...