Gå til innhold

Jeg må spørre dere som har vært igjennom det nylig....


jeg&sambo er foreldre

Anbefalte innlegg

Har noen opplevd å ha hatt mensen, nesten som vanlig(jeg blødde ganske mye, men varte bare i 2-3 dager)og allikevel vært gravid? Jeg hadde nemlig en SA i mars, og det VISSTE jeg bare, for å blø SÅ mye er ikke normalt for meg, heller ikke når det var blodklumper som kom ut. (Beklager språket..)

Men nå i mai måned har det vært noe...jeg fikk blødninger den 14, men syns de var så merkelige liksom. Vanskelig å forklare..og nå de siste 3 dagene så har jeg vært så plaget med "smerter"i mageregionen.Jeg føler at det "brenner" eller svir i området fra navlen og ned til underlivet. Og i tillegg har jeg eggløsnings- følelse nede i eggstokkene og underlivet, men eggløsning er det jo ikke for den får jeg nesten presis 14 dg etter mens. Og jeg har også vonde ryggsmerter, fra midten av ryggen og nedover. Jeg er egentlig litt lei av å mase på dere som kanskje har opplevd noe liknende, men dessverre har jeg ingen andre å spørre- eller som jeg vil spørre...:)

Klem fra håpefull:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ærlig talt - er det ikke bare å ta en test? Den gir jo et mye sikrere svar enn det vi her inne kan sitte å gjette oss til... Hvis du hadde pos. test før SAen i mars, vil du sikkert få pos. test nå også (hvis du er gravid, da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt- så hyggelig det er å få støtte fra likesinnede..er sikker på at du var 100% sikker på deg selv og dine følelser og tanker før og under graviditet..har du aldri ønsket å rådføre deg med mennesker istedet for å stupe ut i den store "verden av prøver og tester"?? Hvis du ikke var klar over det, så er du på BIM du og, nemlig for å lese og svare på andres innlegg- nettopp om...jo- graviditet!Så da foreslår jeg heller at du enten legger bort den negative holdningen din- eller så kan kanskje du istedet for dra å rådføre deg med legen din....for jeg skjønner ikke hva du gjør her, hvis du ikke ønsker å omgås andres tanker og følelser..

Vennlig hilsen fortsatt håpefull:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at kroppen din ikke har kommet helt i gjenge igjen etter SA'en, og at du faktisk har EL nå.

Det er det desverre kun tiden som vil vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du vi skal svare da? "Åååååå, du er sikkert gravid - gratulere!" Hva vi tror og tipper og gjetter er tross alt totalt uinteressant i den store sammenheng - men du vil kanskje gjerne at vi gir deg noe hvite løgner du kan bygge luftslott på?

 

Lykke til med testen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "vil"ikke at dere skal gi meg noe svar som helst.Jeg SPØR bare!Men du trenger ikke være uhøflig av den grunn. Dette er et FORUM. Men greit, what goes around, comes around...skjønner jo at du ikke får deg så mye...du er jo sur som ei gammal jomfru:(

Lykke til med graviditeten...syns syns på faren til babyen som med leve meg ei megge som deg:)

Klem fra ei som ikke gidder å bli tråkka på tærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til anonym i dette innlegge....

 

Er enig med innleggeren her, du treng da ikke skrive ærlig talt osv- om du ikke har opplevd SA eller Ma så vet du kanskje ikke hvor engstelig det er å gå rundt å lure- så ikke svar på innlegg du ikke kjenner deg igjen i, eller gidd å svare på, da kan du heller holde deg unna!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten:) Sånne som deg trenger vi alltid på BIM:)Men det vet du jo sikkert selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...