Gå til innhold

Kan det være tvillilinger? Spark på begge sider av magen....???

Anbefalte innlegg

Her om dagen lå jeg og kjente på begge sider av magen da jeg hadde lagt meg, og det sparket på begge sider av magen samtidig. Er dette normalt, eller er det tegn på tvillinger? Er i uke 18+4 og skal på ul i morgen. Er så spent.....

Fortsetter under...

Min ene kjenner også ut som to av og til, når han romsterer og snur seg og sparker og slår om hverandre. Kan jo hende det er to, men kan jo også godt hende h*n er urolig og bruker hele kroppen til å bevege seg med? :)

da jeg ventet tvillinger var det mye liv og leven.sparket liksom åveralt.men jeg skjønte at det var to ganske tidlig.ble fort stor,ekstremt kvalm,kjente liv tidlig,i uke 13,og jeg følte det på meg.dobbelt glede det ja.blir spennende for deg på ul da.enda jeg var sikker før ul,ble jeg himmelfallen da jeg fikk det bekrefta,hehe.lykke til på ul.

Jeg kjente ikke liv før i uke 16-17, men jeg visste at det var tvillinger helt fra uke 6 fordi jeg hadde så tidlig UL. Hos meg kan det sparke både oppe og nede og høyre og venstre side samtidig.. Det at du kjenner "spark" på to sider kan jo bare være fordi den trener både armene og beina.

Men det kan jo selvfølgelig også være at det er tvillinger du har. Lykke til!!

Annonse

Ja, no har jeg vært på UL, og det var ikke tvillinger....ei lita jente som lå der og suttet på tommelen, men hun var veldig aktiv, og det kjennes enda:) Men det var gøy uansett, og gleder meg kjempemye til hun skal komme til verden......:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...