Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Lurer på om dere andre i uke 28 kjenner like mye spark som meg??Det er helt sinnsykt, magen går ut og inn på begge sider samtidig, må vel vær armer og bein da... Er litt nervøs for at det er to...Jeg ligger nemlig utenfor det grønne feltet til og med på symfysemålingene, og magen er forferdelig stor. Vi så bare en på ultralyden, men jeg har jo hørt at de kan gjemme seg. Hjelp! Og puppene renner og renner hele tiden... Noen i samme båt??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også i uke 28 og kjenner godt at det er liv der nede ja! Jeg kjenner ikke så kjempeharde spark enda, men kjenner mye dunk og glidende bevegelser, spesielt på høyre side rett ved ribbeina. Har også begynt å lekke litt fra brystene, men må klemme på for å få ut noe da, så det renner ikke av seg selv liksom. Tror nok det er ganske vanlig å ligge utenfor det grønne feltet på sf-målingene selv om det ikke er tvillinger. Vi spurte da vi var på ultralyd, og de sa at når man har kommet så langt som til den ordinære ultralyden, så skal det ganske mye til at en tvilling klarer å hjemme seg bort, så jeg tror ikke det skal være noen fare, men hvis du tenker mye på det kan det jo være greit å få sjekket det ut =)

Skrevet

Takk for svar! Jeg skal på neste kontroll om to uker, så jeg får spørre da...Det er jo forskjell på alle barn i magen så...Jeg har vel bare en aktiv og veldig sterk en! Får vi håpe! Lykke til videre, jeg ser vi ligger to dager fra hverandre på termindatoen:)

Skrevet

Er også i uke 28. M

Masse spark hele døgnet, og de er spesielt kraftige på kveldstid.Magen hopper og buler i alle retninger,blir koseligt når denne skal i ribbeina. Vi venter gutt, han er sikkert supersterk. hehe

Har melk i brystene, klemmer jeg spruter det. seigt som f...

Men det er bare en garantert, heldigvis.

Det er siste mann i hus dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...