Gå til innhold

håper d skjer noe snart!!

Anbefalte innlegg

inatt og i dag har jeg hatt kynnere, ikke noen vonde men alikevel har magen strammet seg og jeg har hatt mensensmerter og litt sånn løs avføring, diare lignende.. er så sinsykt lei nå, håper noe kan skje snart!!! jeg har temrmin 28 mai, men setter STOR pris om hun vil vise seg før dn tid..:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5107868-h%C3%A5per-d-skjer-noe-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan du har det naa, har termin den 30. mai selv og har samme symptomer som deg! Haaper dette er tegn paa at noe skjer snart, blir gal av aa bare gaa aa vente....er saa stor og tung naa, alt er et ork, og vil bare sove. Er du og trett hele tiden?

Ja, jeg også håper det er et tegn på at noe skjer.. Jeg er drit lei av å gå å vente på når noe skal begynne å skje.. Jeg føler meg også stor, lei av å vasse rundt i de samme klærne, lei av å ikke være "den gamle meg" hehe.. så jeg kjenner det både på humøret også nå at det er på tide å få henne ut.. Jeg er mye trett om kveldene, men det varierer en del noen dager er jeg trett andre dager har jeg mer energi til å gjøre ting enn andre.. Men jeg kjenner det er deilig å komme seg ut fra hjemmet noen dager så tiden går litt fortere..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...