Gå til innhold

Hvordan skal jeg få han til å fatte det? Hjelp.. (ang sex)

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har hatt MEGET lite sex siden jeg ble gravid.. Og det er ikke fordi jeg ikke vil, men jeg føler at mine behov har blitt helt annerledes i det siste..

Tidligere kunne det tenne meg veldig at han nærmest hoppet på meg for en rask en, men nå føler jeg et så ekstremt stort behov for nærheten rundt det hele. Med andre ord, så vil jeg ha mer tid og nærhet...

Har prøvd flere ganger å forklare han dette, men det synker ikke inn.. Har fortalt han at det må mer nærhet til for at jeg skal tenne nå enn før, men det eneste det har ført til er at sex ikke forekommer i det hele tatt..

Skulle så gjerne ønske han kunne sette seg ned, kysse meg på halsen, stryke meg på steder som føles godt osv. Det hadde hjulpet meg så innmari. Nå om dagen blir jeg bare sint dersom han kommer bort til meg og er for direkte. Virker som om han føler seg avvist, men det var jo ikke det jeg ville..

Hva i alle dager skal jeg si og gjøre? Jeg savner sånn nærhet med kjæresten min, holder på å bli gal her jeg sitter!!! Er det så vanskelig å føre litt mer kos inn i det å ha sex, jeg kan lissom ikke skjønne det.....

Fortsetter under...

Hei.

Har kanskje ikke de aller beste rådene å komme med. Men det jeg etterhvert skjønte var at når jeg forandret meg i forhold til sex da jeg ble gravid, så ble mannen min veldig usikker på hvodan han skulle takle det, og visste ikke hvordan han skulle nærme seg meg. For ham ble det nesten som å starte på nytt med å finne ut hva jeg likte og ikke. Så det tok sin tid før vi fant ut av det, men med alle rare forandringer en stakkars gravid gjennomgår så er det kanskje ikke så rart.

Ta dere tid, husk på at alt som er annerledes kan virke overveldende for dere begge.

Lykke til, og håper dette kunne hjelpe litt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...