Gå til innhold

Flere som er så trøtte?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kan sove lenge, men blir likevel veldig fort trøtt utover dagen. Er det flere som har det sånn? Vil dette gå over? Noen man kan gjøre? Jeg skal på jobb i morra og gruer meg litt. Ingen som vet enda. Og har tenkt å vente litt. Er bare i uke 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøtt ja! Helt uttafor hele tiden jeg. Var ikke så ille med nr 1. Var trøtt da og, men nå... Orker jo nesten ingenting. Er 7 uker på vei. Håper det kommer susende masse energi snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på det. For jeg er helt utslitt. Kunne sovet hele dagen og jeg hadde hatt mulighet:)

Energi tas imot med takk...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Huff.. Ja eg går å halvsover hele dagen.. Er kjempetrøtt og sliten hele tiden.. Eg kan heller ikkje huske at eg var så utrolig trøtt med nr. en som eg er denne gangen...

Håper det går over snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii ja, er supertrøtt hele tiden !! Er 9+3 nå, men har vært kjempetrøtt fra første stund. Mere trøtt enn kvalm faktisk :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kjempetrøtt!!! Går helt i koma på ettermiddagen og sover i et par timer, og om kvelden i ti tiden sovner jeg som et barn!!!!!!!!!!!!! Gjeeeesp.... Er i uke 5 jeg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å lese at det er flere! Jeg er i 6. uke og helt utkjørt! Er det noen andre som opplever det nesten som treningsverk eller muskelkrampe..? Det er nesten for tungt å holde armen oppe lenge nok til å barbere meg under armene, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere! Trøster meg med at jeg leser rundt her at det pleier bli bedre etter 1.trimester...

 

Glad du er blitt bedre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig, veldig trøtt jeg også. Jeg har vært det siden uke 6 og er nå i uke 11 og det er ikke blitt noe bedre ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne stått og sovet stående i min forrige graviditet, sovnet bl.a i dusjen ved en anledning...ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz

Kan trøste deg med at i mellom uke 12-14 så kommer kreftene tilbake pluss litt til. Nesten over natten kommer du til å føle deg i KANONFORM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trode ikke det gikk ann å bli så trøtt jeg. Er helt i koma. Er 5+3, Ble plutselig så trøtt i helgen, og har vært helt utafor siden. Håper jeg ikke kommer til å være like trøtt i 9 uker til... Det har jeg ikke tid til. Er heldig vis ikke kvalm. Litt halsbrann, men ellers ingen plagsome symptomer. Stikkingen i magen er jo bare gøy. Men skulle nok ha vært litt mer opplagt ja. Kan ikke akkurat sette meg å helle nedpå en liter kaffe heller...

Skal prøve å gå meg en tur å få litt frisk luft etter middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er også ekstremt trøtt...

Vil bare sove hele dagen..kan ikke huske jeg heller at det var sånn med nr.1..

er no 9+3...

håper det går over snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også trøtt helt inn til margen forrige gang. Har ikke merket så mye enda, men nå er jeg bare 5+2 også da.... Det kommer vel. I andre trimester derimot! Da struttet jeg av energi! Hadde krefter til alt. Var rene superdamen! Håper jeg blir sånn denne gangen også for så mye energi har jeg ikke hatt siden.... Bare å glede seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...