Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Nå har jeg rotet rundt på nettet, og her fant jeg tydeligvis riktig stoppested.

Jeg blir 37 om noen dager og har prøvd 4 mnd å bli gravid. Jeg var gravid som 22 åring, men valgte da abort. Først nå har lysten på barn kommet og sambo og jeg håper på et lite mirakel.

Mye tanker rundt temaet, er det for sent, hva med Downs, komplikasjoner osv osv. Regner med at jeg ikke er alene om slike tanker.......

Gleder meg til å følge med på hva som skjer med oss alle her inne, og ta del i erfaringer og råd som det sikkert finnes mange av her.

Sliter med å finne eggløsningsdato da jeg har uregelmessig syklus, så jeg skal en tur til legen i neste uke, bare for å se om "infrastrukturen" er som den skal!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5107622-37-og-f%C3%B8rsteganspr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Wilma.

Velkommen hit. Her inne er det mange flott damer og støtte seg til. Vi har alle våre oppturer og nedturer og da er det godt å ha noen å støtte seg til. Det ofte litt enklere å "blåse ut" her inne enn overfor partneren sin. Mange ganger skjønner ikke de helt hva vi strir med. Velkommen skal du være.

VELKOMMEN TIL OSS..

en flott gjeng voksne damer eller skal jeg si jenter,som har d samme målet, som er å bli gravide.. og da aller helst forleden dag. .her går sorg,glede,frustrasjon,sinne og alt man ellers måtte oppleve i en sånn prosess. .

LYKKE TIL HOS LEGEN. .

Annonse

hei Wilma69, velkommen! :) Jeg er selv ny her, men det er utrolig mange kloke hoder og god humor som regjerer her inne. Kjempekos og det er alltid noen som har vært bort i samme situasjon, så det er bra å kunne ty til andre med erfaring og god tips. Lykke til i prøvingen! :)

Vil bare ønske deg velkommen til oss jeg også. 37 er jo ingen alder! At en ikke blir gravid med en gang, trenger jo nødvendigvis ikke å ha noe med alder å gjøre, men det er gjerne alderen som får skylden så fort vi har passert 35.

Jeg er selv 42, har 5 barn og prøver nå på nr.6. Skulle tro jeg visste alt, men her dukker det stadig opp ting som er nye for meg. Godt å ha noen likesinnede å "snakke" med.

Wilma69

Velkommen, jeg blir også 37 om noen dager:) Har da 2 jenter fra før, men det er så lenge siden at det blir nesten som 1 gang igjen. Vi behøver ikke bekymre oss for alt selv om vi er modne kvinner. Det viktigste er at vi ønsker disse barna av hele vårt hjerte og da vil nok alt gå bra. Klart mann hører risikoen er større for de over 35, men det er helsa vår og måten vi lever på under svangerskapet som avgjør tror jeg;)

Masse lykke til:)

Heia, og velkommen hit. Et fint sted og være mens man driver med babylagingsprosjekt :o) Kjenner igjen tankene dine, streifer nok mange og enhver av oss innimellom, men den som intet våger intet vinner heter det visst... Og en har jo aldri garantier for noe som helst uansett, kan jo bli påkjørt i morgen også... Så her gyver vi på med pågangsmot så det holder, vi daler litt ned innimellom, men da er det alltid noen som "henter" oss opp igjen. Lykke til med prøvingen dere også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...