Gå til innhold

Nytt nick, men jeg greier ikke å holde labbene unna siden her!

Anbefalte innlegg

Det er den første jeg klikker meg inn på her :)

Har nå testet med 5 -ja 5 tester- og føler meg ganske sikker på at jeg ikke bare blir lurt. Eller ser syner...

Så nå begynner jeg å virkelig tro at jeg har fått meg en ekte huleboer. Min, vår, vårt!

Gleder meg til å høre fra Sankten nå. Resultatet av blodprøven som ble tatt på fredag. Kommer vell ikke før i morgen, eller tirsdag?!

Kjenner at det ligger en angst i brystet enda! Tenk om nivået ikke er høyt nok til at det er ekte.

Prøver å overbevise meg selv om at det går vår vei nå!

Nå var det vår tur i køen.

Jeg føler meg egentlig ganske heldig som har vært gjennom prossesen de siste årene. Selv om det har vært mange vonde dager og vonde tider.

Men vi vet å sette pris på barna våre, ta vare på det vi får og har, og nyte tiden.

Det har også sine ufordeler; vi vet for mye om hva som kan gå galt og engster oss. Er det kanskje ikke vår tur likevell nå?

Jeg har ikke tenkt å forlate dere enda. Må bare fortelle dere at jeg har satt stor pris på dere alle her inne!

Det er godt å få komme hit og lufte alle tanker -positive som negative- sammen med andre som vet hva det er snakk om og hvordan det kan være!

Tusen takk alle sammen!

Jeg krysser fingrene for at det blir utskiftning på forumet her inne. Det vil til enhver tid være noen som vil slite. Nå er det på tide av nye får komme til, og vi "gamle" får oppfylt et av våre største ønsker.

Ønsker dere lykke til alle sammen; dere som har blitt gravide, dere som holder på med forsøk nå og alle dere som står i kø enda!

Fortsetter under...

Hei sulamitten!

Er bare innom i ny og ne og ville bare sende de hjertligste gratulasjonen til deg og spiren:o)

Dette skal gå bra og jeg ønsker deg det beste::o)

Jeg takker for lykke-til-ønskningen siden jeg nok kvalifiserer til å være de "gamle" på siden her.......

Ta vare på deg selv:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...