Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har en helt fin, som tassen suger kjempefint på, men den andre brystvorten har en "innsøkk" på midten og han har komplett nektet å ta denne da han ikke får den inn i munnen...Har brukt skjold til nå (5uker) men han begynte å nekte å ta skjoldet også....Har fått mme i tilegg på flaske hele tiden, og har muligens blitt litt "bortskjemt" med denne tuten.. Så nå pumper jeg den ene puppen...Hva gjør dere?? Har aldri hørt om noen med dette problemet, så vil gjerne høre andres erfaringer rundt dette....
Lindis :-) Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Hei Jeg har det også på samme måte som deg. Har en som fungerer helt bra og en som er "innsunken" son du skriver. Jeg brukte også brystskjold på den i begynnelsen men har nå sluttet helt med det. På sykehuset lærte de meg en måte for å få hun til å suge på den puppen. Det er utrolig vanskelig å forklare, men prøv når han gaper og "stapp" puppen inn i munnen på han. Det fungerer iallefall her. Høres veldig fælt ut men da suger hun iallefall. Min tulle får også erstattning i tilegg, men foreløbig går det helt greit med begge deler (hun er 6 uker). Lykke til, det går nok bra skal du se ;-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har opplevd at den ene brystvorten har vært innsunken et par ganger nå etter jeg fikk lillemor, har aldri opplevd dette før, puppene har jo heller struttet mer nå når det er melk i dem, men lillemor tok det brystet uten problemer, er jo ikke hver gang, eller så ofte det sjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå