Gå til innhold

hvor letter er det å bli gravid etter graviditet

Anbefalte innlegg

Ønsker å være "anonym" nå.! jeg har hatt sex med eksen, som da ikke er faren til barnet mitt. det vil si jeg er alene mor til en gutt på sanrt 4 mnd. jeg slutta og amme da han var 8 uker mista melka da..er 4 uker siden jeg hadde sex. han hoppa av i svingen.uff det var sånn jeg ble gravid med sønnen min. jeg har ike hatt mensen siden jeg jeg fikk gutten min. men det jeg lurer på hvor STOR er sjansen på å bli gravid igjen..vær så snill å ikke døm meg..eksen er en jeg har vært sammen for 9 år siden men vi er veldig gode vennner han er en jeg håper å bli sammen med igjen..

Fortsetter under...

dømmer ingen jeg :) folk får feie for sin egen dør før de begynner å feie for andres .... men til saken : tror det er ganske lett å bli gravid etter et svangerskap. det har i alle fall jeg fått føle på kroppen selv , så ajnsen er der vel ?? tror jeg

Hei.

Min erfaring på det området:

Fullammer, også på natten!

Fikk tilbake en menstruasjonslignende blødning 4 måneder etter fødsel. Jeg og sambo hoppet av i svingen et par ganger.....og der satt den:)

Det er meget lett å bli gravid etter fødsel, selv ved fullamming, og å hoppe av i svingen er verdens dårligste prevensjonsmetode!!!

Så er det sagt...

Det er lettere aa bli gravid etter at man har vaert gravid, saa aa hoppe av i svingen er ikke smart prevansjon=) Dersom du lurer, saa ta en graviditets test, den slaar ut naa dersom du er gravid.

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...