Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Kan jeg være gravid? Bruker Conludag, men glemte en pille for ca en måned siden. Har ikke tenkt noe mer på det, før jeg i dag våknet litt småkvalm. Når jeg tenker på det, så tisser jeg hele tiden i tillegg. Har også litt småvondt i underlivet. Får litt sånn gravidfølelse. Har hatt blødning, men det får man vel uansett om man går på minipille? Må legge til at jeg fikk mensen ca en uke før jeg egentlig skulle hatt den nå sist. Så er ikke helt i rytme der. Uff, passe fryktelig dårlig med en til akkurat nå.
Livmor Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Ta en test du, så er du helt sikker:) Går selv på Conludag, og var kjempenervøs for at jeg var gravid på nytt (mensen var nesten to uker på overtid). Tok en test som var negativ. Er ikke godt å gå sånn å lure... Lykke til og håper du får det resultatet du vil ha;)
Gunhildl Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Jeg ble gravid med Conludag - så nå sitter jeg her med to prinsesser - litt tidligere enn planlagt :-) Jeg sluntret nok litt med denne to-timers greia en dag selv om jeg ikke kan huske det - og det var det som skulle til....
Bruble Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 En må være veldig nøye med å ta pilla til samme tid, eller max 3 timer etter. Vil foreslå å ta en test for sikkerhets skyld. I begynnelsen fikk jeg mensen i hytt å pine før det stabiliserte seg.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Nå får jeg kula!!! Har tatt glemt den to ganger,men den er tatt da innen 3 timers regelen.Er kjempe nervøs for å glemme den og bli gravid.Kanskje jeg skal bytte til en annen og slippe dette.Kan vel bytte til Zerazette (eller hva den heter).Men stoffet må vel ligge i kroppen sånn at det ikke er helt super krise om en tar den innen 3 timer?
Bruble Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Tar du den innen tre timer etter går det nok bra.
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Jeg gikk på conludag. Junior er nå 6 mnd ;o) Jeg ville tatt en test for å være sikker. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå