Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer også på om det er noen som kan fortelle om sin opplevelse på storken:-)

Skrevet

Les min fødselshistorie lenger ned på sida 3 trimester eller skravlesiden "Bastian er født" :)

Jeg fødte på storken og bare bra erfaring :) (ble riktig nok trillet inn på føden, men var der bare 4-5 min før Bastian var ute) he he...

Dem tar veldig godt vare på deg der hvertfall, og jeg likte storken sitt rom kjempe godt :) Koslig var det!

Skrevet

Jeg fødte på Storken for 10 (!) år siden, og hadde en fantastisk fødselsopplevelse. Veldig rolig og naturlig og alt var lagt til rette for at jeg skulle få en god opplevelse. Anbefales på det varmeste:-)

Skrevet

jeg hadde tenkt å føde på storken...men da jeg snakket med dem på tlf og hun spurte meg hvor jeg ville føde, så tenkte jeg kun på en ting! SMERTE STILLENDE!! EPIDURAL...hehe... hadde så sinnsykt vondt..og hun spurte meg midt i rien..hehe... men jeg syns det var veldig greit på føden også. jordmoren tok sånn elektrode eller hva søren det heter på hodet til babyen på slutten for hun var så urolig pga at alt gikk så fort... vet ikke helt om de har sånt på storken jeg??? uansett, jeg fikk ikke noe smertestillende alikavel pga at 1.5 timer etter at eg kom inn så var den lille prinsessen min ute..;)

men uansett, det er jo veldig fint på storken. det er jo et kjempe stort og fint rom du får etterpå.... men samtidig så er det veldig kjekt på sykehus hotellet også... får eget rom med bad osv... kan få besøk når man vil..og det er jordmødre der også som er veldig hjelpsomme om det er noe...

ble litt rotete dette her..hehe..men sånn er det når man går rundt i denne ammetåken da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...