Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det 68 dager igjen til termin.

Jeg har hatt ett så å si problemfritt svangerskap! Bekkenløsning fikk jeg tidlig da, men jeg er sykemeldt og har vent meg til det. Har ikke hatt de værste hormonutbruddene heller.

Jeg må bare si at jeg gruer meg litt til å miste denne magen... ikke lenger kjenne spark og alt det koselige som følger med...

Jeg kan ligge kjempelange og bare kose med magen... kjenne etter spark og se at magen flytter på seg.

Jeg er bare så utrolig glad for at jeg får oppleve dette og blir lei meg da jeg tenker på at det ikke er noen selvfølge. Tenk på alle de som ikke kan få barn og hva de går glipp av.

Svangerskap er den største gaven kvinnen har fått. Og jeg er bare så utrolig glad for at akkurat jeg er så heldig å få oppleve det!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5106198-jeg-bare-elsker-%C3%A5-g%C3%A5-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg synes å det gå gravid er morro. Men det går fort når det først kommer i gang. Jeg er inni mitt tredje svangerskap, og siste antagelig. Det er litt over 7 år siden jeg gikk sånn sist, så jeg gleder meg veldig mye. Jeg er 28+3... Så jeg for nyte dette så mye jeg kan, skal på 3D I morgen. Blir kjempe gøy.

Hmm, jeg er i mitt fjerde og siste svangerskap på 6 år.

Koser meg ikke, hehe, er en normaltilstand blandet med vondter og hemninger..... Men gleder meg stort til ungen da. Bare at det blir verre og verre å fullt ut forstå at det er ett lite menneske inni meg for hver gang. Det er for utrolig til å være sant, hehe.

Annonse

Jeg også ELSKER å gå gravid!

Har hatt et meget "snillt" svangerskap, har stort sett vært frisk og fin og alle prøver har vært prikkfrie! Det erså koselig å kjenne småtten inni magen, det er noe jeg kommer til å savne litt tror jeg. Det er en helt spesiell følelse - og siden dette er første gang er det mye som er gøy, rart og spennende! Gleder meg til å bli mamma - men vil nyte den siste tiden nå. Er 36+3 i dag, så det er nok ikke lenge igjen...

9 mnd kan være grusomt lenge hvis du ikke er i form! Kvalm i tre mnd, så bekkenløsning og nå kvalme igjen på toppen av det hele.. Har ikke kunnet leve "normalt" slik mange gravide kan. hadde store planer for min graviditet,skulle trene og leve så normalt som mulig og kose meg. I stedet har det blitt til at jeg har ønsket å bli ferdig med dette nesten siden dag 1!!! Men gleder meg masse til lille gull kommer ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...