Gå til innhold

April: Noen som er interessert......ny treff i Oslo?

Anbefalte innlegg

Er så missunnelig på dere som hadde anledning til å være med på de treffene i Oslo...

Siden vi skal en tur til Oslo nå, så har vi immari lyst til å treffe andre i Aprilklubben. Vi kan treffes på nesten alle dager fra søndag 28. mai til fredag 2. juni.

Noen som kan?

Fortsetter under...

Hei:) Den uka har jeg stort sett fri, så vi kan komme på treff igjen:) Mandag er litt dumt for oss, for da er det babysvømming. Fredagen reiser vi til Gøteborg... Onsdag el torsdag kanskje? Passer det for flere?

Annonse

Åh, nå ble jeg så glad for jeg trodde det var den helgen jeg skulle inn til Oslo, MEN så var det måneden etterpå:( Om dere skal ha et treff torsdag eller fredag siste helgen i juni må dere si ifra, da blir jeg med! Blir uten Herman da, for jeg skal på jentehelg med mine studievenninner.

Vi var på peppes på aker brygge.

Småtassene våre begynner jo å bli ganske mobile nå, så det er lurt synes jeg, å finne et sted hvor de kan få utfolde seg litt.

Aprilbaby snakket om et lekeland som mulig alternativ for neste treff......

Annonse

Kommer faktisk derfra nå vi. Nå var det blitt gratis for voksen og barn under 2 år mellom 10 - 15 på hverdager. Kjempe morro for Lille altså!

De som kjører bil:

Kjør ring 3 til Økern, og ta av til Østre Aker vei nordover (mener å huske at det er rv 163) Kjør ca 5 km til avsvingin merket Hagenstua. Følg derfra hvite skiler til Junior Lekeland/Junior Senter

..... her er forresten linken, der står det forklart både med bil og med buss rett til døra..

dere kan jo kikke på det

Vi er med igjen, så lenge det ikke blir denne uken.

Moro hvis det dukker opp noen nye fjes : )

Moro å prøve noe nytt. Lekeland høres gøy ut.

Aprilbaby, er det mye ettåringene kan være med på, eller er det meste for litt større barn?

Vi har vært i dag, som sagt, og Lille har det kjempegøy han. På dagtid har det vært lite andre barn der så det er ikke så stor fare for å bli valset ned. Det er nok best utbytte for litt større barn, men Magnus har det i alle fall kjempegøy med lekelandet på sin måte. "Alt" er dessuten polstret der så det er knapt mulig å slå seg... I dag var det faktisk ingen andre der da vi kom kl 10.00, kom noen fler rundt 12.00.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...