Gå til innhold

Indiana, hvordan gikk det? og er det noen som vet om man vender sete-barn i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legen mente hun lå rett når jeg var der..

Mulig hun gjorde det da, men ikke nå lenger. Jeg var ganske i tvil selv om han sa det.. Men nå har jeg kjent henne på tvers flere ganger.

Virker ikke som hun har det sp veldig trangt ennå =)

Skal til JM den 29.mai. Hun er nok litt mere dreven på å kjenne enn legen. Så regner med at jeg finner ut mere da..

Så da er det bare å vente igjen....

Jeg har ikke helt troa på sånn vending jeg da. Men jeg hørte rykter om at de ikke var veldig villig til å gi KS hvis de ikke MÅ her på UNN. Tror det kan lønne seg å være bestemt på forhånd! Finn ut hva du vil før du skal på samtale...

Har du fått UL/samtale ennå??

Nei, jeg har så lenge igjen ennå. Kun uke 33. Skal til jordmor neste uke. Skal prøve å høre med henne da.

Må liksom vite hva jeg har å forholde meg til... Blir SÅ stessa!

Hadde vært så greit hvis alle spesialister hadde vært enige om hva som var best. I Ålesund der jeg bodde før driver de å vender setebarn hele tiden, mens andre steder mener de det er livsfarlig. Hvordan skal jeg vite hva som er best?

Så frustrert...

Blir spennende å se nå på neste JM time =)

Men hva jeg skal gjøre dersom det ene eller det andre vet jeg ikke.

Nå begynner jeg å bli så lei at det spiller ingen rolle lenger. Vil bare ha henne ut å hilse på henne!! Men off... det er nå ennå en 5-6 uker igjen kan jeg tenke meg =)

Var hos JM i dag og hun sa at lille tulla mi har lagt seg rette veien =D

Hun har ikke festa seg ennå, eller sklidd ned.. Men dette høres jo flott ut!!! Håper bare hun blir nå!

Så nå kan jeg begynne å glede meg til normal fødsel =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...