mammaen til Thomas Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har en sønn som nettopp fylte to år. Jeg ammer han enda om morgenen. Dette fordi han selv vil, og fordi det ellers blir et spetakkel uten like.... Håper at hans interesse snart avtar. Skal prøve å sluttet før sommeren iallefall. Flere som meg?
Marianne - mamma til 3 Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Ja, jeg ammer ennå min datter som var 2 år i februar hver morgen og kveld. Hun elsker det, og jeg synes foreløpig at det er greit. Har ikke planlagt tidspunkt for stopp, tar det som det kommer. Skal være borte fra henne 5 dager i juli, så det kan hende det stopper da - på den andre siden var jeg vekk fra henne 4 dager i mars, og da var hun lykkelig da puppen kom hjem igjen...!
ming Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Ammet gtten min til han var 2 år og 2 mnd. Ammet da bare morning så ble det etterhvert at vi hoppet overnoen dager så plutselig var det slutt og han har ikke vist tegn til å ville ha mer. Er veldig dornøyd med at det ble en naturlig slutt. Hadde nok amet enda om han ville ha for jeg har fortsatt melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå