Gå til innhold

Desember: Barnehage

Anbefalte innlegg

Har dere søkt barnehage, og har dere fått plass?

Vi fikk brev i går om at lillegutt har fått plass i barnehage fra 21. august. Skal jo ikke ha han i barnehage i august, ikke før i desember, men må nok takke ja til plassen og betale de sure pengene i de månedene vi ikke benytter plassen. Sløkt at det er sånn, men,men.

Klarer ikke se for meg den lille skatten min i barnehage, er jo sååå liten. Heldigvis er det lenge til, sukk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5105977-desember-barnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, skjønna deg kjempe godt!

Vi fikk desverre ikkje plass, men va vell egentlig klar over d sio d va 2000i Bergen som ikkje fikk plass.

Syns d e MYYYE verre å tenke på at eg ska finne dagmamma til ho. Kjenne jo ingen her, og veit aldri ka vi får då. E jo desverre de tragiske tilfellene som ødelegge for mange snille og gode dagmammaer.

Men e heldigvis ei stund til endå. Men ska tio fortsette å gå like fort som no skjer d før vi veit ordet av det..

Såg forresten du hadde kosa deg skikkelig med din kjære igår, god mat og lillegutt sov:) Kjempe deilig, håpa du fikk nyyyyte d godt!

Ha en fortsatt fin dag!

Her er d heldigvis full barnehagedekning, men d er kamp om småbarnsplassene i år. Skal jo ikke klage, er jo heldig som fikk plass. Skjønner deg godt at du kvir deg til dagmamma. Men husk det er flere flinke enn dårlige dagmammaer. Nei, det skal ikke være lett.

Jo vi kosa oss i går. Småttissen våkna jo igjen, men, men. God mat var det, og den andre kosen får vi ha tilgode ;-)

Vi søkte og fikk tildelt plass fra 01.august. Men bestemte oss for å ikke sende ham til barnehage med det første. Her er det vanskelig å få plass, derfor hadde jeg ikke hjertet til å "oppholde" plassen som noen andre kanskje trengte sårt. Takket nei, og får heller søke igjen over nyttår.

vi har ikke søkt nei. Vi skal ikke søke før til neste år. Vi har mulighet til at jeg går hjemme litt lengre så....kan evt. ta noen kveldsvakter hvis vi ser det blir trangt. synes det er litt godt ja, de er så små å sende i barnehage synes jeg...huff....men det går jo som regel bra da....værst for mor tror jeg..hehe!

Annonse

Vi har heller ikke søkt plass i år. Ble liksom å gå rett fra fødsel og over på barnehagesøknader, ble litt tidelig for meg. Så mest sansynlig så blir jeg gående hjemme med gutten til neste sommer tenker jeg.

Her i byen er det også 100% BH dekkning, plus at arbeidsplassen til samboern eier barnehageplasser i en kommunal barnehage som etter min mening er den beste her i byen ( har jobbet der selv og var meeeeeget fornøyd både som arbeidstaker og som barne- og ungdomsarbeider ) Så jeg er litt sær og vil ha gutten min der.

Jeg har heller ikke søkt no plass til snuppa, jeg har liksom ikke tenkt på for når jenta kom så glemte jeg det liksom helt...

Men jeg håper liksom på og kunne gå hjemme et år til da, hvis vi ser at pengene strekker til...

Vi har ikke fått plass. Vi var ikke med i opptaket siden vi søkte fra nyttår av. De sa på kommunen at vi stod relativt sterkt siden vi søkte lenge før fristen gikk ut i februar.

Jeg håper vi får plass, i alle fall noen dager i uka, så skal vi klare å komme oss rundt det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...