Gå til innhold

jippi til fredag flytter vi inn i nybygd hus,men...

Anbefalte innlegg

da har jeg 5 dager igjen til termin,og en sønn på 19 mnd å ta meg av, og mamma vil ikke hjelpe meg med å vaske ned leiligheten!

eller med flyttingen

Jeg må nok gjøre masse selv ja, men hvordan skal det gå med bekkenløsning og sønnen min?

Mamma skal i komfirmasjon, men hun kunne vel hjulpet litt før og litt etter,og dagen før!

Fortsetter under...

får håpe du har noen gode venner som kan trå til da når mamma ikke vil. du kan ikke gjøre alt selv nå. kanskje sønnen din kan få være på besøk hos de andre besteforeldrene so\ine hvis det ikke er for langt eller noen andre som er glad i han. spør de du vet du kan hjelpe med noe senere en gang. det er alltids noen som stiller opp:)

Hjelp, det var litt dårlig gjort av moren din da, synes jeg. Men alle er ikke like. Har du ingen andre du kan spørre da? Søsken, svigerinner, venner? Det blir jo mye for deg alene, det der...

Men uansett, er det ikke noe du kan starte på allerede nå da? Det gjorde jeg, og jeg hadde god hjelp. Men jeg ryddet ut ett rom, vasket tak, vegger og skap og vindu, så satte vi alle eskene og alt vi ikke trengte inn på der. Da ble det lettere å få pakket fra de andre rommene når vi hadde ett greit sted å gjøre av det vi fikk ned i eskene. Det er jo mye du kan begynne å pakke allerede. Fra kjøkkenet, finserviser, glass, bare ha så dere klarer dere frem til dere flytter. Det samme med klærne deres, vinterklærne og alt det andre.

Men du må jo for all del passe på å ikke føde nå da:/. Nei, huff, ikke enkelt det der:( Men gled deg over nytt hus, det er så utrolig deilig å flytte inn i noe som er helt nytt. Har bodd i huset vårt i ca 6 mnd vi, og nyter det stort.

GRATULERER!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...