3småskatter:0) Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Jeg er nå 17 pluss 4 uker på vei og har begynt å kjenne kynnere allerede nå.Jeg har ei datter fra før av og kan ikke huske å ha kjent kynnere så tidlig. De kommer ca 3 til fire ganger daglig og kjennes litt ubehagelige ut. Noen som vet om dette er vanlig? Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Har en venninne som går me kynnere.de begynte ganske tidlig og hun fikk beskje om at det var ganske vanlig.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Ja, det er helt vanlig. Snakket med jordmor Siri på foreldre og barn messen i går og spurte henne om kynnere. Hun sa at det er vanlig for flergangsfødende å få kynnere tidligere. Dette gjelder også om man har vært gravid før, men mistet. Jeg har nemlig mistet 2 ganger og regnes i kynnersammenheng som flergangsfødende, men ellers som førstegangs. Hun sier at kynnerne forbereder livmoren på fødsel. Det er en viktig prosess. Så siden hun ikke sa at det var farlig får jeg jo håpe det.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 det er helt normalt. jeg merket ikke noe til det i første svangerskap,men nå er jeg ille plaget innimellom. det er ike farlig. di skal vist være ubehagelige men ikke vonde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå