Gå til innhold

Hva får jeg utbetalt?? Arbeidsledig og har lyst på et barn til.

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann :)

Er selv arbeidsledig og gravid, så jeg har sjekket litt. Jeg har forstått det slik at jeg får fødselspenger av arb.ledighetstrygda, og da kan jeg velge som vanlig enten 100% i 8 mnd, eller 80% i et år. Jeg kommer vel til å velge 100 % i 8 mnd og etter det går jeg tilbake på vanlig arbeidsledighetstrygd.

Så hvis jeg har forstått det riktig kan jeg få det samme beløpet hele tiden som jeg får nå :)

Kikki (",)

Sikkert lurt tenkt, men jeg stiller meg spørsmålet om hvorfor vil du ikke jobbe? For meg hørtes dette veldig sånn pose og sekk-aktig ut. Liksom bare å velge å gå hjemme på arbeidsledighetstrygd etter svangerskapspermisjonen. Vi er mange som ønsker å gå hjemme med barna de første årene, men det er jo ikke bare å velge å gjøre det. Da tenker jeg på økonomien ja. Derfor etterspør jeg dine holdninger her, de syns jeg ikke var særlig gode. Dette var ikke for å være ekkel, men bare litt sånn tanker om moral...

Annonse

Uffa meg.. var det ditt syn jeg lurte på her miss dømme Guri!!!

Som den andre personen her skriver så kan grunnen være mye og ikke det at jeg er ei lat kjærring som ikke gidder å jobbe.(For det var vell det du ville frem til).

Pass på deg selv du , jeg er et voksent og ansvarsfult menneske som ikke trenger eller har bedt om ditt syn på noen ting.

Håper for din del at du bare har en dårlig dag og ikke har for vane å slenge ut av deg sånne spydigheter til folk du ikke kjenner for da kan det ikke være godt å være deg!

Get a life

TIl negative anonym:

Har ingenting med holdning og moral og gjøre!!

Jeg er arbeidledig, og ikke lett å skaffe jobb jeg vil ha her. Men da velger jeg å gå hjemme med ungene til jeg får jobben jeg vilha. OG få arbeidledighetstrygd! Jeg får 11 500 utbetalt.

Det fins en haug av jobber som ikke er for meg, som bhg og rema jobb.

Men du trenger ikke å hakke ned på dem som har økonomi nok til å være hjemme med barn med arbeidsledighetstrygd, selvom du ikke har råd?!?! Hva vet du om hva hun har prøvd og ikke? Kjære vene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...