Gå til innhold

April: Skal dere på noen spennende sommerferie i år da jenter?

Anbefalte innlegg

Her i gården blir det bare med drømmene denne sommeren. Blir ikke økonomi nok siden jeg går hjemme uten lønn til barnehagen starter i aug. Men jeg ser på det som min ferie og luksustid sammen med Maiken.

Men vi må få høre om ferieplanene deres, så kanskje vi finner noen som vi kan gjemme oss i kofferten til???

Fortsetter under...

Hehe.. det blir nok mest bare drømmer her også. Skal en tur til Oslo neste uke. Ellers sparer vi til en lang tur til Kina i mai 2007.

Noen som er interessert? Vi skal til Shanghai og muligens en svippetur til Hong Kong... Vi skal bo på samme hotellet som vi bodde hos i 2004, en billig men grei hotel. Mat er selvfølgelig kjempe billig...

Vi skal to uker til Karpathos, en liten øy i Middelhavet, ligger mellom Kreta og Rhodos.. Gleder oss masse, vært der 3 ganger før da, he he.. Men vi trives så godt der, et lite sted med massevis av hyggelige grekere:-)

Vi skal en langhelg til Gøteborg i staren av juni, og det er vel den ferien det blir i år. I og med at vi ikke vet når bhg skal stå ferdig (eller begynne å bygges for den saks skyld), ser det ut til at jeg må ut i permisjon igjen til høsten uten lønn, så må spare litt til det.. Neste år derimot skal vi til Florida:)

jeg har bestilt feriekataloger (så jeg kan lese i sofaen og ikke her på pcen) i håp om at øyvind får nok feriepenger og skattetilbakepenger til at vi får reist litt i tillegg til å skifte kledning på ene veggen her. er helt syk etter å være på en sydenstrand!! bulgaria var dritbillig (all inklusive hotell for 4100.- pr pers i 2roms leil), men føler det er litt varmere i middelhavet så det blir kanskje (sier dette navnet for det var så morro) byen lambi på kos (fnis). men vi får nå se hva kontoen gir oss lov til :o)

I år har vi ikke lagt noen planer overhode. Skal bare ta ting på sparket. Blir nok å dra en tur på hytta på Vestlandet, på Hovden og bor nok så mye vi kan på hytta i Lillesand. Hytteferie på oss med andre ord. Tipper vi tar en liten tur til Danmark også, men om det blir en langhelg eller bare en svipptur får vi se. Det er så deilig at det snart er ferie, gud som jeg gleder meg:)

Annonse

Tja nei me har ikke gjort oss opp noen planer... enda... vet ikke hva uke me eventuelt kan ta ferie, eller hvor mye penger me kan bruke på ferie... så me må se når ferien nærmer seg skikkelig...

Planlegger og holder på for tiden. Halve morro det!

Vi drar til Hellas i to uker, så tar vi ferje over til Italia hvor vi skal leie hus en uke i Toscana (Lucca)

I Italia blir vi 32 stk med stort og smått, så det blir spennende.

Nå er det plutselig ikke så lenge igjen heller,- den 10. juni reiser vi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...