Gå til innhold

April: Noen som har funnet et produkt(er) som faktisk virker mot kviser?

Mjanne

Anbefalte innlegg

Tror jeg har prøvd ganske mye, men tar gjerne imot tips hvis dere vet om noe som er verdt å prøve.

Har ikke et stort problem med dette, men jeg har siden puberteten kom (og det er jo leeeeenge siden) hatt et sted mellom 1 og 3 kviser i ansiktet. KONSTANT... er jo umulig å være helt uten.

Vet at det kun er jeg selv som fokuserer på dette og at andre ikke legger like godt merke til det, men det er fryktelig irriterende.

Og hvorfor er det sånn at når man skal pynte seg litt ekstra for en spesiell anledning, så dukker det opp en småhissig kvisefaen midt på nesa,midt i pannen eller midt på haka?????

Arrggg, sorry jenter, måtte bare ha ut litt frustrasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du:) Må bare si at jeg virkelig ikke la merke til noen kviser på treffet;)

Dalacin skal visst være effektivt. Er på resept, men kan skrives ut av fastlege tror jeg.. (er jo noen av disse kremene som kun kan skrives ut av hudspesialister)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaryKay rensekrem og krem - syns den er kjempe grei og sliter ikke med kviser mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clinique sitt rensevann. Tar en dæsj på en bomullsdott, morgen og kveld, gnur i ansiktet, og vips, kvisefri etter noen få dager : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også plaget av kviser i puberteten-spesielt i kinnene. På den tiden gikk ekspertrådene ut på å tørke ut kvisene. Kan love deg at jeg ble mye verre.. Heldigvis har produktene blitt mye bedre med årene; )

For meg hjalp det å begynne med Clinique sitt tre- trinns hudpleiesystem.

Jeg har en venninne som sverger til Dermalogicas produkter, og en annen venninne bruker proactive-serien, Vet ikke om du får kjøpt sistnevnte i Norge siden hun bor i USA. Forresten... har sett at tv-shop reklamerer for de produktene. men er usikker om de er helt identiske.

P.S Mjanne; kvisefaene popper gjerne ut hos meg når jeg stresser i forkant av festlige anledninger-veeldig artig;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun et råd.....p-piller.....

Tro meg, jeg har prøvd det meste

-utallige typer rensekremer og renseprodukter alt fra billige til svindyre.

- basiron

- schott mathisens hudvann

- MD-produkter

- tannkrem

-ansiktsmasker

-leire

- maaaange timer hos hudpleier.

Ingen ting hjalp helt til jeg beg meg p-pillen DIANE den funka...Når man fremdeles har kviser i voksen alder så er det hormonelt betinget og da kan ingen gode renseprodukter hjelpe...da må det taes innenfra og ikke utenfra..Men med bare en eller to kviser i fjeset så kan jeg vel ikke si at det er hormonelt betinget....da kan det like gjerne være at et godt renseprodukt hjelper deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips jenter.

Tror kanskje jeg skal gi Clinique en sjanse igjen. Veldig lenge siden jeg har prøvd det.

Diane p-piller fikk jeg av legen for noen år siden, men den tålte jeg ikke. Masse humørsvingninger : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...