Gå til innhold

Hadde dette som svar i en grøttråd, men legger det ut som eget innlegg:

Anbefalte innlegg

Men du; Synes det blir litt dumt å si at du er lei av å bli hengt for at du velger å gi barna dine helsekostgrøt når du sier: "I tillegg vil jeg påstå, og sikkert få halve DB etter meg, at folk som velger å bruke grøt kjøpt på helsekost er mer bevisste når det gjelder mat og kosthold enn kanskje det store flertallet."

Hvis du vil at andre skal godta dine valg, må du jo godta andres valg!

Og jeg må si jeg er nøye med kostholdet til lille snupps, selv om jeg faktisk kjøper grøten hennes på Meny! :o)

Så det så..

Fortsetter under...

Hei Luca!

Jeg vil bare takke deg for tips ang annen grøt enn Nestlè. Jeg hadde tenkt å begynne med feks Hipp, men skal jammen meg prøve Holle også. Gutten min er ca 4,5mndr og jeg fullammer, så jeg kan enda drøye iallfall en mnd til før vi prøver fast føde. Men jeg har iallfall notert meg at jeg skal på helsekosten og sjekke Holle opp mot feks Hipp. For jeg vil bruke minst mulig av Nestlè. Jeg bruker mme som tillegg enkelte ganger, og da har jeg gått til innkjøp av Collett (han liker ikke Nestlè og gulper veldig mye av Hipp, for jeg har prøvd disse også, og Collett er den som funker best til gullet mitt).

Og ha en fin uke og vår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...