Gå til innhold

Min fantastiske mann!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg må bare fortelle om mann min, og kor fantastisk han er. han må være verdens mest tålmodige mann, og tro meg, han har fått slite gjennom dette svangerskapet.

Dette er vårt første barn, og vi gleder oss utrolig. Jeg er nå i uke 35, og har bare 5 uker igjen. Barnet sparker og sover. Vi har allerede lært at den elsker at vi synger til den, da blir den helt stille, det blir den også når pappa prater til den...mye mer enn når jeg prater. :)

Alt startet da vi mistet vårt første lille nurk da jeg var 10 uker på vei, det skjedde to dager før vi skulle på ferie. Vi klarte å bruke ferien til å ta vare på hverandre, for vi hadde virkelig gleda oss til det barnet. Mannen min ble klippen min i den tiden. Allerede måneden etterpå ble jeg gravid med dette barnet, og vi var selvsagt overlykkelig og vanvittig nervøse til vi var ferdige med uke12. Fra første stund var jeg kvalm, så kvalm at jeg ikke klarte å røre meg. Jeg gikk ned 8 kg fra oktober til jul. Mannen min gjorde alt hjemme i tillegg til å være student og jobbe ved siden av. Han tok seg av meg, kjøpte hva det skulle være, og visste ikke hva godt han kunne gjøre for meg. Da jeg var 8 uker på vei begynte jeg å merke tegn til bekkenløsning. Vi håpte at det ikke skulle bli verre, men.... Heldigvis kom jeg meg fort til spesialist, og siden jobben min ikke kunne tilpassse jobben til meg fikk jeg 100% sykemelding. Stakkars mannen min. Fra jul av var jeg kvitt kvalmen, men jeg hadde fått så vondt at jeg nesten ikke klarte å gjøre noe. Siden vi begge er studenter tok han også på seg litt mer jobb så vi skulle ha ekstra penger til alt som trengtes å kjøpes til barnet. Det er kanskje ikke så rart at han holdt på å gå rett i dørken en stund. Heldigvis slutta han å jobbe så mye før det gikk for langt. Som han sa det selv, det betydde mye mer at vi kunne være frisk og opplagte til når barnet kommer enn hvor mye penger vi har. Han kjøpte en god lenestol til meg for en stund siden. Han sa at når jeg ikke kunne gjøre annet enn å sitte og ligge, så fortjente jeg å ha en god stol.

Vet dere hva han sa her for et par dager siden? "Vi får vente en stund med å få neste barn, så du får hvilt deg og kost deg i mellomtiden." Tross i hvor sliten han selv er så var det meg han tenkte på. Det har han og sagt mange ganger, at uansett, så har jeg det verre enn det han har.

Jeg klarer bare ikke å fatte hvor heldig jeg har vært. Jeg gjør alt jeg kan for å vise ham hvor mye jeg setter pris på ham. Vi som er gravide vet at vi kan være en håndfull å ha med å gjøre, men når man i tillegg har så kraftige plager at man er sengeliggende mesteparten så er det et mirakel å være velsignet med en tålmodig mann. For jeg har kjeftet, grått, vært utålmodig, klagd, hatt humørsvigninger til tusen...og han holder ut. Selvsagt har det klikka for ham og noen ganger, det skulle bare mangle...men likevel.

Jeg gleder meg sånn til barnet kommer, og jeg forhåpentligvis blir mer oppegående. Han skal få verdens største takk for det han har gjort for meg. Å bli behandlet som en dronning har gjort at jeg har klart å holde motet og gleden oppe tross smertene og plagene. Å ha en slik mann som min kjære er noe jeg unner dere alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette ble et langt innlegg, men jeg satt her og fikk ikke sove. Ble bare minnet på hvor takknemlig jeg er for at jeg har funnet han. Om bare noen uker får vi vårt lille barn, og vi gleder oss sånn. Og en dag skal jeg fortelle til den og om den fantastiske pappaen dens.

jeg kan nesten ikke vente...................

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5105034-min-fantastiske-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at du skrev det ned! Ble helt rørt, det er ikke alle her inne (eller der ute, for den saks skyld) som har vært like heldige! Forresten er jeg sikker på at det er fortjent, ikke bare flaks ;) Når er din termin, da? Jeg har termin 26. juni, og den vordende far hentet meg nettopp med stjerner i blikket og geleidet meg inn på soverommet. Han hadde satt sammen barnesengen og var så glad og fornøyd..hehe :)

Dere blir en fin familie! Din takknemlighet er minst like viktig som hans oppofrelse, du tar ham ikke som en selvfølge. Jeg har tro på dere!

:)

Tusen takk for svar. Tror sannelig jeg skal vise ham det, ja. Jeg har termin 22. juni, bare noen dager før deg. Skal bli godt å få se den!!!!

Det er de små tingene, som det du fortalte mannen din gjorde som gjør at man er glad uansett plager. :)

Tusen takk for de flotte ordene du skrev. Skal huske på dem!!!!

Heiiaaa! Bare to daga til æ rettmessig kan bynne å skrive her inne, da, men blei så nysjerrig!!!! :) Regne med at du vet kem æ e, så behøve vel ikke å presentere mæ. Å det e sant dåkker: ho har en flott mann.. Det har forresten æ å! hehe..

Vel, kos dæ. Vi prates vel sikkert snart! Klem!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...