Gå til innhold

EL-slim i bøtter og spann. .

Anbefalte innlegg

en liten rapport fra meg. =]

nå tror jeg jammen at jeg har eller får EL. .d kommer EL-slim i bøtter og spann. (unnskyld detaljene da) har aldri opplevd maken,jeg. .surkler nesten der nede,så nå er d store spørsmålet,er d like før eller midt i????

eller har d vært? kan ikke huske å ha hatt så mye EL-slim før og er bombesikker på at d er akuen som gjør nytte for seg. .

dette kan jo bli virkelig spennende i juni. . =]]]

er oxo sååå hypp på sengekos at d er rent nifst og d er ikke plikt-puling i d hele tatt..så nå har vi hatt oss noen ganger siden onsdag og starter på igjen mandag og da varer d til gubben drar til utlandet på torsdag..

da må jeg vel ha truffet eller hva mener dere,damer??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5104854-el-slim-i-b%C3%B8tter-og-spann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til da gammelmamma. Jeg ville ihvertfall hatt sex til og med ca 12 dager før ikm (ihvertfall til og med 14 dager før ikm). Husker jeg rett har du ikm 10.06, dvs at du bør ha sex til og med 29.05.(evt 27.05) Jeg har el ca 12-14 dager før ikm, og det som er vanlig er en lutealfase på 12-16 dager. En kan sikkert ha lutealfase som er lenger enn det, for det sies jo at el kan komme når som helst i syklusen, så det er vel bare å stå på uansett. Du er jo selve beviset på at det er full fres i oss modne damer også gammelmamma ;o)

Hei cmoi.

jeg har vel egentlig IKM 7.juni,men har tatt litt i med hensikt,slik at jeg ikke blir såå skuffet når tanta kommer fra Kuala lumpur. .meen jeg håper jo i d lengste da. .

for denne gangen har vi VIRKELIG stått på altså. .

MASSE LYKKE TIL ,DU OXO. . =]

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...