Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Noen her inne som har blitt gravide selv om de har brukt p-piller?
mimmi_nr_5 Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Jeps! Det er fullt mulig - ! Vår nr 5 var ikke planlagt - jeg gikk enda på minipiller (men vet at jeg ikke slurvet med tidene får å ta tabelettene...) - men oppdaget til min forskrekkelse at jeg var gravid i sommer! Nå har vi den skjønneste tulle på 3 mnd og jeg er tabelettene evig takknemlig for at de ikke virket! Lykke til - det er et sjokk i starten - men det går seg til med tiden og du vil aldri angre
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Ja, gikk på yasmin pillene og ble gravid etter 5 mnd bruk. Slurva ikke!!!
camilla^ Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Ja. Brukte Trionetta og ble gravid. Slurva heller ikke.
Maia mor til 4 Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Jupp , har hatt flere sa og to fullførte svangerskap til tross for null slurv.. Brukte synfase og har nå to barn mer enn planlagt, men gud så herlige de er. Ville ikke vært dem foruten!
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 har brukt trionetta i mange år, de har gitt meg 3 sa og 1 vakker sønn og en annen på vei. barn nr 2 var planlagt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå