Gå til innhold

Hei dere jenter, formen da?? Trenger fødestøv hehe,,,,, lei nå ja,,,

Anbefalte innlegg

Hei dere alle sammen...

Jente 26 år her, har 2 nydelige prinsesser, venter en liten prins 28 mai... Begge jnetne mine kom da sånn 3-4 uker før..Venter å venter, kan gjerne komme nå ja,,,.Har ligget noen timer igår og idag,,, med sterke kynnere.. drit vondt,ligner på rier ja..

Nå er jeg så lei av å ha vondt ja,, Noen flere som slit med kjempe vonde kynnere,?? magen blir knall hard,og underlivet får slik intents smerte, krampe , noen min , så kan det holde på noen timer..Dem kan komme mellom 5min, 2min, 1 min,, så plutselig slutte like fort som dem kom. Rier ska da gå over når mann reiser seg å g¨år osv, men neida,,,

Igår holdte onkel og ei venninne på å ringe ambulanse,,jeg så siiiiiiiiiiiiiiiiiiint da,, hehe, sia jeg hadde så vondt.var ikke meningen da,hehe,, da ble dem ihvertfall sikker på at her var det fødsel på gang, og jeg skriker ut,, nei ikke ring, det er bare falsk alarm,,hehe,,, uff,,

Går dere ofte til kontroll nå da?? hver 14 dag?? det gjør jeg da.. Ska bli godt når lille gutt kjæm ja,,,

Noen flere som har termin like rundt hjørnet??

ha en fin lørdags kvelds folkens.....

Tussimor er fødeklar...

Fortsetter under...

heisann!

eg har og termin 28 mai, masse kynnere men dei slepp taket rimlig fort. Litt irriterandes i grunn for eg e så klar... vil bare ha dette nurket ut nå så fort som mulig. Har en gutt på 2 år i fra før..med han gikk eg 10 dager over termin , håper bare eg slepp det denne gangen ;)

ellers så går eg ein gang i uka til kontroll ! annakvar lege jordmor

Er rimelig fødeklar her også..fikk 11 dg. før tiden med forrige for to år siden, de sier jo at man ofte følger det iallefall litt...Har kynnere og småvondter, men thats it..

Går en gang i uka til kontroll.. annenhver jordmor og lege. Onsdag skal jeg til jordmor og det gleder jeg meg til..(håper selvfølgelig at noe har skjedd før den tid da..)

hei til hovedinnlegger :o) virker jo ikke som du kommer til å gå over tiden...er vel noe begynnende i hvertfall...jeg er førstegangs og vet egentlig ikke :o) men det kan ikke være lenge i gjenn nå :o)

jeg har desverre ikke noe fødestøv til deg...men hvis du finner - si hvor du fant da :o) jeg er på leit etter selv - begynner å bli lei...tre uker til termin nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...