Gå til innhold

Trenger jeg være bekymret?

Anbefalte innlegg

Har hodepine, vært plaget med smerter i øvre del av magen og har en fot som er dobbelt så stor som den andre. I tillegg hadde jeg a+1 på forrige urinprøve og spor etter eggehvite på kontrollprøven. Det er vel ikke sv.sk.forgiftning selv om jeg har noen av tegnene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5103662-trenger-jeg-v%C3%A6re-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann..

Det at du er hoven nå, har med at du går mot slutten i svangerskapet... da har mann mye vann i kroppen... jeg å har hovna opp,litt i ansiktet , og på beina,, helt normalt....

a`* har jeg hatt sia 3mnd .. Ambulin tror jeg det er, hvis jeg ikke husker helt feil, ska sjekka dette ut jeg...

For at det dka være svangerskapet forgifting_ _ ; Da må¨du ha høyt blodtrykk , eggehvite i urinen,og at du har store ødemer,,,

legen pleier å følge meg nøye på dette her da. sia det er en farlig sykdom... jeg hadde alle symtomer du har, men er frisk og rask,, legen og hu som tar å veier deg, og tar blodprøver følger deg opp... men hvis du er beskymret er det bare å ringe deit ned og høre.....men j tror neppe det er noe å besymre seg for...

kos deg videre i svangerskapet....

tussimor er fødeklar..........

Hei ! ikke for å skremme deg men det kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Symptomene kan variere men ofte har man hodepine/ flimring for øynene. Ødemer i beina, smerte øverst i magen kan komme fra leveren, som blir belastet ved forgiftning. Kan komme raskt eller utvikle seg gradvis. Synes med de symptomene du har at du bør ringe legevakten. Det trenger jo ikke bety noe, men bedre å sjekke en gang for mye. Så slipper du også å bekymre deg.

Det går nok bra, men ta en telefon.

Sykepleier

Annonse

Nei, har ikke ringt. har ikke symptomene samtidig, men tenkte jeg skulle ringe til føden i dag hvis det ikke ble bedre. Bare det at sykehusskrekken tar liksom bort litt av de nervøstankene mine, så driver å moter meg opp litt her...

ser du har allerede blitt rådet til å ringe føden, og jeg tenker at du har veldig god grunn til å gjøre det. Det å ha en fot som er større enn den andre kan være blodpropp. Og du har de viktigste tegnene på svangerskapsforgiftning. Ikke meninga å skremme deg, men dette kan være alvorlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...