Gå til innhold

Søvn mangel!


Mamsen med lillemor i magen

Anbefalte innlegg

Jeg er 8+5 uker på vei, og jeg har de siste 3 ukene hatt utrolig soveprøblemer! Jeg våkner veldig ofte om natten, omtrent hver time, og da må jeg fryktelig tisse, og når jeg da legger meg, får jeg ikke sove igjen.. dette er så frustrerende! og jeg blir jo ENDA MER kvalm av dette, enn det jeg til vanlig er... er det noen som har opplevd det samme? Er det noen som har noen råd?? Jeg begynner å bli så sliten og trøtt av dette! Jeg er jo trøtt, jeg får liksom bare ikke sove i fred....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er bare 5+4, men kjenner meg veldig igjen! jeg får ikke sove før veldig sent, etter å ha vridd meg i flere timer. og når jeg først sovner, våkner jeg tvert igjen av en liten bevegelse fra samboer. utrolig irriterende! og så blir det for varmt med dyne, for kaldt uten, ååå! måtte legge meg på sofaen i natt, sov et par timer bare.. og når jeg først sovner ordentlig, våkner jeg å må på do..huff, for et styr! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Vi er i samme båt du og jeg! Alt samboer gjør om natta irriterer meg, og så er det kaldt eller for varmt... sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er også 8+ 5 på vei. Da er vi like langt da,hehe...

Sliter med oppvåkninger i løpet av natten jeg også. Springer på do jaffal 3 ganger om natten. Jeg har i det siste gått med øynene halvt igjen når jeg går på do, dette gjør at jeg lettere sovner etterpå. Selv om det er litt risikabelt, hehe...neida, tror ikke det er så mye å gjøre med søvnmangelen, har ikke funnet ut noe jeg iallefall.

Men lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare prøve å leve med det da! Hva ellers? Lykke t il videre du også! Da har vel også du termin i slutten av desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har det 27 des:)

Blir kjempe spennende. Håper bare at kvalmen og trettheten snart vil gi seg, hehe... Begynner å bli passe lei av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...